• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
معاون فرماندار کرج تاکید کرد؛

لزوم توجه شهرداری کرج به ساماندهی کارتن خواب ها

  • کد خبر : 11456
  • 21 آبان 1401 - 19:20
لزوم توجه شهرداری کرج به ساماندهی کارتن خواب ها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج گفت: با توجه به آغاز فصل سرما ساماندهی افراد کارتن خواب، معتادان متجاهر و اتباع غیرمجاز باید مورد توجه قرار گیرد و نظارت ها بر فعالیت کمپ ها نیز تشدید شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکترمهدی آقابراری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج، در جلسه ساماندهی متکدیان و کودکان کار که در فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: آسیب های اجتماعی با هر نام و عنوانی که باشد چهره شهر را نازیبا و مخدوش می کند، لذا دستگاه های متولی باید با اهتمام جدی در این زمینه کار کنند.

وی با اشاره به تکمیل کمپ ماده ۱۶ در استان البرز اذعان کرد: فضای لازم برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادان متجاهر در استان وجود دارد، به زودی نیز ظرفیتی ۱۰۰ نفری به همه فضاهای پیش بینی شده در این زمینه اضافه می شود و هیچ دلیلی برای انجام نشدن تکالیف دستگاه ها وجود ندارد.

معاون فرماندار کرج با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع غیرمجاز و کودکان کار تصریح کرد: پارک های سطح شهر از اجرای طرح پاکسازی اجتماعی جا نمانند و با توجه به آغاز فصل سرما، ساماندهی کارتن خواب ها نیز به جد باید مورد توجه شهرداری کرج قرار گیرد.

آقابراری همچنین بر ضرورت رفع موانع و مشکلات کمپ ها و مراکز نگهداری معتادان متجاهر تاکید کرد و یادآور شد: بهداشت اجتماعی و سلامت این افراد نیز باید مورد توجه و نظارت قرار گیرد تا از شیوع بیماری های شایع در فصل سرما جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11456

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.