• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد؛

متروی کرج در مدار اتصال به متروی تهران/ ۲۳ معبر برای طرح پارک حاشیه ای در نظر گرفته شد

  • کد خبر : 18267
  • 17 خرداد 1402 - 13:33
متروی کرج در مدار اتصال به متروی تهران/ ۲۳ معبر برای طرح پارک حاشیه ای در نظر گرفته شد
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه متروی کرج در مدار اتصال به متروی تهران قرار دارد، گفت: مدیریت و اجرای طرح پارکینک های حاشیه ای معابر به ویژه معبر شهید بهشتی توسط اعضای شورای شهر بررسی و 23 معبر برای طرح پارک حاشیه ای در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عمار ایزدیار، سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع اصحاب رسانه با اشاره به بازدید از روند پیشرفت ایستگاه متروی شهید سلطانی گفت: اتصال قطار شهری کرج به ایستگاه شهید سلطانی در خط پنج متروی تهران از ابتدای دوره ششم شورای شهر کرج اولویت اصلی مدیریت شهری بوده است.

وی با اشاره به اینکه این امر روند رو به رشد و قابل توجهی داشته و در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان دوره ششم محقق خواهد شد، عنوان کرد: با پیگیری اعضای شورای شهر و شهردار کرج، با تغییر پیمانکار پروژه و نقشه اجرایی، گره ترافیکی این مسیر با راه اندازی مترو باز خواهد شد. قطار شهری کرج زمانی در کارکرد حمل و نقل عمومی موثر خواهد بود که امکان مسافرگیری از خط پنج متروی تهران در ایستگاه شهید سلطانی را داشته باشد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مصوبات عمومی این جلسه در خصوص تملک مسجد ابوذر غفاری در منطقه گلشهر و با بیان اینکه پس از تملک این مسجد بنای جدید در مکان مشخص با کمک شهرداری و هزینه تملک احداث خواهد شد، عنوان کرد: خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) حد فاصل میدان حصارک تا میدان کرج طراحی شده و در دستورکار شهرداری و شورای شهر قرار گرفته است.

ایزدیار اظهار کرد: مدیریت و اجرای طرح پارکینک های حاشیه ای معابر به ویژه معبر شهید بهشتی موضوع دیگری بود که توسط اعضای شورای شهر بررسی و در این راستا ۲۳ معبر برای طرح پارک حاشیه ای در نظر گرفته شد. فرهنگسازی در جهت آموزش فرهنگ رانندگی نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همکاری و هماهنگی پلیس راهور برنامه های آموزش همگانی رانندگی اجرا شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18267

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.