• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
5
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج:

محافل شبانه نامزدهای احتمالی انتخابات در کرج رصد می شود

  • کد خبر : 22516
  • 03 مهر 1402 - 13:55
محافل شبانه نامزدهای احتمالی انتخابات در کرج رصد می شود
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه محافل شبانه نامزدها و جریان های انتخاباتی در سطح شهرستان به صورت مستمر رصد و بررسی می شود، گفت: مدیر هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دستگاه های دولتی برای تبلیغ افراد استفاده کند.

به گزارش دیده بان البرز، یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج امروز در هشتمین جلسه ستاد انتخابات این شهرستان متذکر شد: هرگونه هم نشینی، مسامحه و استفاده از امکانات دستگاه های دولتی له یا علیه نامزدهای احتمالی انتخابات خلاف قوانین است و مدیران و اعضای ستاد انتخابات باید از قرار گرفتن در مظان حمایت احتمالی دوری کنند.

وی با بیان اینکه محافل شبانه نامزدها و جریان های انتخاباتی در سطح شهرستان به صورت مستمر رصد و بررسی می شود، افزود: مدیر هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دستگاه های دولتی برای تبلیغ افراد استفاده کند. فرآیند اجرایی انتخابات آغاز شده و اولویت استانداری و فرمانداری در مجموعه وزارت کشور برگزاری انتخابات سالم و قانونی با رعایت چهار مولفه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج برگزاری انتخابات را یک مانور ملی قلمداد کرد و گفت: تا پایان سال اصلی ترین ماموریت اجرایی را در این زمینه عهده دار هستیم و اعضای ستاد انتخابات باید با رعایت چارچوب ها و قوانین ابلاغی حرکت کرده و از وظایف خود عدول نکنند. ارتقای دانش انتخابات و آموزش اعضای ستاد با جدیت در کرج آغاز شده و باید برای افزایش سواد انتخاباتی تلاش شود.

رمضانی با اشاره به اینکه انسجام سیاسی و اجتماعی با مشارکت حداکثری راهبرد مهم در انتخابات پیش رو خواهد بود، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و اذعان کرد: به دور از اقدامات سلیقه ای، همه اعضای ستاد انتخابات با یک زبان، قلم و قدم باید میدانی، عملیاتی و جهادی در این عرصه ظاهر شوند و قانون را رعایت کنند. همه امور اجرایی در فرمانداری کرج با محوریت انتخابات اجرایی می شود.

وی با اشاره به شناسایی نیروهای قوی، زبده و دارای سابقه در برگزاری انتخابات بیان، بازخوانی قانون انتخابات را مهم خواند و بیان کرد: برای عوامل اجرایی و اعضای شعب دوره های آموزشی تخصصی در سطح شهرستان برگزار می شود. علاوه بر آسیب شناسی روند برگزاری انتخابات، بخشداران نقاط صعب العبور، موانع اتصال فیبرنوری را باید شناسایی و به ستاد شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22516

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.