• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
11
مدیرکل راهداری استان البرز:

محور کرج – چالوس بازگشایی شد

  • کد خبر : 19283
  • 11 تیر 1402 - 19:27
محور کرج – چالوس بازگشایی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از بازگشایی محور کرج – چالوس با تلاش بی وقفه راهداران، پس از پاکسازی و ایمن سازی محور خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در جاده کرج – چالوس در تاریخ ۱۸ خرداد و تلاش بی وقفه راهداران برای پاکسازی و ایمن سازی محور گفت: با انجام اقدامات لازم، این محور امروز پس از بازدید اعضای کمیسیون ایمنی و سوانح رانندگی البرز و تایید ایمنی محور بازگشایی شد و کاربران جاده‌ای می‌توانند در این جاده تردد کنند. 

وی مطرح کرد: از همان ساعات اولیه این اتفاق، نیروهای راهداری به این محور اعزام شدند و ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه شیفت به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت شدند. در دو روز اول بیشتر تمرکز نیروهای راهداری و دستگاه‌های امدادرسان بر خروج افراد و خودروهای گرفتار شده در سیل متمرکز بود که در سریع ترین زمان ممکن این کار انجام شد.

زندی فر با بیان اینکه پس از آن بلافاصله عملیات پاکسازی محور آغاز و با تلاش شبانه‌روزی راهداران، همه محور و تونل‌ها از گل و لای پاکسازی شدند، افزود: همچنین عملیات لق‌گیری برای ارتقای ایمنی محور در برخی نقاط مستعد ریزش، شستشوی محور در چندین نوبت، بازنگری تابلو و علائم، خط کشی محور و بهسازی نقاطی که دچار آب شستگی شده مانند محدوده خوزنکلا، پیچ شاندیز و پیچ تکاوران نیز انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از حمایت های موثر مسئولین استانی و کشوری به ویژه استاندار البرز و همراهی و همکاری سپاه، بسیج، شهرداری، پلیس راه، نهادهای امدادی، مسئولین محلی و بومی منطقه و … بابت همکاری ویژه برای بازگشایی محور کرج – چالوس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19283

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.