• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
1
استاندار البرز:

مدیران فاقد آمادگی در شرایط بحران به دستگاه قضا معرفی می شوند

  • کد خبر : 33525
  • 30 مهر 1403 - 12:45
مدیران فاقد آمادگی در شرایط بحران به دستگاه قضا معرفی می شوند
استاندار البرز گفت: مدیری که نتواند در بحران ها به درستی مدیریت کند، باید پاسخگوی عملکرد خود در مراجع قضایی باشد بنابراین ضرورت دارد که این اهتمام و جدیت در مدیران استان برای اشراف به امور شکل گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: مدیران استان همواره باید برای مقابله با حوادث و مدیریت بحران های احتمالی آماده باشند. عدم غافلگیری و مدیریت صحیح در بحران ها مستلزم آمادگی مدیران بواسطه برگزاری مانور های مختلف و همچنین آموزش های نوین است.

وی با بیان اینکه باید مانور ها و کارگاه های آموزشی در درجه اول برای مدیران استان و سپس زیرمجموعه دستگاه ها برگزار شود، افزود: مدیری که نتواند در بحران ها به درستی مدیریت کند، باید پاسخگوی عملکرد خود در مراجع قضایی باشد بنابراین ضرورت دارد که این اهتمام و جدیت در مدیران استان برای اشراف به امور شکل گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید گروه های دوام در تمامی محله های استان فعال شوند و اطلاعات دقیقی از نقاط ضعف و قوت محله ها در بحران ها و حوادث احتمالی احصا کنند، گفت: حوزه فعالیت، عملکرد و مسئولیت گروه های دوام باید مشخص شود و با آموزش های جدی برای مواقع لزوم مهیا شوند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه پیش بینی خدماتی همچون آب، برق و گاز و سوخت های جایگزین برای شرایط خاص و امکاناتی چون نانوایی سیار باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: مدیران تمامی دستگاه ها و نهادهای استان باید تعامل ویژه ای با یکدیگر داشته باشند تا در مواقع اضطراری همچون حوادث طبیعی، بتوانند هماهنگی لازم را جهت بسیج امکانات و ظرفیت ها داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33525

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.