• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

مدیران ماشین امضا نیستند/تمامی طرح ها و برنامه ها باید با خرد جمعی تایید یا رد شوند

  • کد خبر : 3069
  • 20 دی 1399 - 9:50
مدیران ماشین امضا نیستند/تمامی طرح ها و برنامه ها باید با خرد جمعی تایید یا رد شوند
استاندار البرز گفت: مدیران ماشین امضا نیستند بنابراین باید تمامی طرح ها و برنامه ها به دقت بررسی شوند و طی خرد جمعی تایید و یا رد شوند تا نتایج منطقی و کارآمدی را در بر داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در حاشیه جلسه کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ استان با اشاره به اینکه طبق مصوبات و تاکیدات ستاد ملی کرونا، جلسات با تراکم کمتر و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شد، گفت: هیچ اقدامی در البرز معطل نماند و تمامی امور در حوزه های مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی دنبال شد.

وی مطرح کرد: پرونده های کارگروه زیربنایی و کمیسیون ماده ۵ از اهمیت بالایی برخوردار هستند از این رو باید طی زمان کافی و با حساسیت مورد بررسی قرار گیرند. در این راستا امسال ۶ جلسه برگزار شد و در مجموع ۸۵ پرونده مورد بررسی قرار گرفت. 

شهبازی ادامه داد: با توجه به اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید قرار داریم، در خصوص توسعه طرح های تولیدی نیز نگاه مثبتی در این نشست ها وجود دارد.

استاندار البرز عنوان کرد: رعایت حقوق شهروندی ایجاب می کند که در راستای حفظ و توسعه فضای سبز و سرانه های درمانی و آموزشی به ویژه در شهرستان های پرتراکم کرج و فردیس با اهتمام ویژه ای ورود کنیم. کرج و فردیس شهرهایی هستند که تعداد روزهای دارای آلودگی هوا در آنها بسیار زیاد است از این رو باید از توسعه ساخت و سازهای بدون توجیه و غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اذعان کرد: باید طبق سند ملی آمایش استان، بستری را فراهم کنیم که جمعیت به سمت سایر شهرستان ها سوق داده شود. در کمیسیون ماده ۵ و سایر کمیسیون های این چنینی سعی کردیم بسیار دغدغه مند از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنیم.

شهبازی عنوان کرد: برخی طرح ها همانند مسکن مهر ماهدشت بدون زیرساخت های مناسب و پیوست های لازم ایجاد شده از این رو جمعیتی بیش از ۱۴ هزار نفر در آن منطقه ساکن شدند که با مشکلاتی همچون بوی نامطبوع زباله مواجه هستند.

استاندار البرز افزود: مدیران ماشین امضا نیستند بنابراین باید تمامی طرح ها و برنامه ها به دقت بررسی شوند و طی خرد جمعی تایید و یا رد شوند تا نتایج منطقی و کارآمدی را در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3069

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.