• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج:

مدیریت شهری کرج در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، فشل عمل می کند

  • کد خبر : 17319
  • 24 اردیبهشت 1402 - 17:45
مدیریت شهری کرج در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، فشل عمل می کند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: امروز مدیریت شهری در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، فشل اقدام کرده و عده ای از مدیریت شهردار و برخی همکاران در مناطق سوءاستفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج امروز در نطق پیش از دستور یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر گفت: امروز مدیریت شهری در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، فشل اقدام کرده و عده ای از مدیریت شهردار و برخی همکاران در مناطق سوءاستفاده می کنند.

وی اذعان کرد: ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر فراهم کردن بستر برای سوءاستفاده افراد، موجب عدم برقراری عدالت در مناطق مختلف به ویژه محلات دارای املاک قولنامه ای می شود. عده ای مدت ها برای اخذ سند صبر کرده اند اما اکنون در همسایگی آن ها، به راحتی اقدام به ساخت و ساز می شود و آب از آب تکان نمی خورد که شهردار باید به این موضوع رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار بیان کرد: اطلاعاتی به شورای شهر می رسد که مستندات آن ها موجود است اما صحیح نیست در جلسه اول، آن ها و نام منطقه و محله موردنظر را اعلام کنم اما در جلسات بعدی، در صورت لزوم این کار را خواهم کرد.

توسعه شهر کرج با ایجاد شهرک پلاستیکی!!!

قهرمانی صارم اظهار کرد: مدتی پیش هنگام گذر از جنوب استان البرز، پس از عبور از ماهدشت، شهرک جدیدی از جنس پلاستیک را مشاهده کردم. پلاستیک که زباله ای تجدید ناپذیر است توسط باد کیلومترها حرکت و این محدوده را به دشت زباله تبدیل کرده و این گونه به نظر می رسد که شهر کرج با ایجاد این شهرک پلاستیکی، توسعه یافته است!

وی با اشاره به رها کردن و انباشت زباله ها در جاده حلفه دره، عنوان کرد: چه کسی مسئول نظارت بر این موضوع است؟ قبلا که پیشرفت تکنولوژی در این حد نبود، مدیرعامل و معاون می توانستند هر لحظه از داخل اتاق کار، بیرون از سازمان و حتی از راه دور این منطقه را زیر نظر داشته باشند اما ظاهرا در حال حاضر چنین اقدامی صورت نمی گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: حمل و نقل ناصحیح زباله مخصوصا از شهرهای اقماری و عدم کنترل مدیریت شهری، آسیب های جبران ناپذیری را به شهر وارد می کند که این ظلم است. وضعیت نابسامان زباله ها در چند روستای اطراف حلقه دره، حتی منطقه کیانمهر، قابل مشاهده است که زیبنده این کلانشهر نیست.

قهرمانی صارم بیان کرد: توقع نداریم همه موضوعات آرمانی مدنظر ما در مدیریت شهری محقق شوند اما حداقل می توانیم این موضوع را به گونه ای کنترل کنیم که زباله ها به درستی به حلقه دره برسند و در طول مسیر رها نشوند. گناه مردمی که در این منطقه زندگی می کنند چیست که باید شاهد چنین صحنه هایی باشند؟ از شهردار درخواست می شود در اولین فرصت با همراهی بنده بازدیدی از این منطقه صورت گیرد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17319

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.