• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
9
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس:

مردم از ما انتظار کنترل تورم را دارند

  • کد خبر : 11383
  • 19 آبان 1401 - 14:11
مردم از ما انتظار کنترل تورم را دارند
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مردم از ما به عنوان خادمان انقلاب و مردم و از وزیر اقتصاد و رئیس جمهور به عنوان بازوان اقتصادی کشور انتظار کنترل تورم را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به وجود شاخصه های این استان گفت: انتظار ما این است که نگاه درآمدی درست و در سطح ملی، جامع و متقنی به استان البرز شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های تولیدی در بخش غذا و دارو در این استان که هر دو استراتژی هستند و اهمیت خاصی دارند، افزود: انتظار ما در سطح ملی از وزارتخانه هایی همچون برنامه و بودجه و اقتصاد این است که نگاه جامعی به توانمندی های این استانداشته باشند. ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری هایی که در استان البرز صورت می گیرد، اگر مورد استقبال واقع شوند بسیار مشکل گشا خواهند بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از بانک های خصوصی و دولتی استان البرز عنوان کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی که قرار بود اتفاقات خوبی بیفتد و حمایت های خوبی از تولید شود، اگر بخواهیم تولید رونق داشته باشد باید حمایت از کف جامعه صورت گیرد.

تولیدکنندگان برای رفع مشکلات، انتظار حمایت دارند

حدادی ایجاد اشتغال و تثبیت آن را دو مقوله مهم دانست و مطرح کرد: تولیدکنندگان برای رفع مشکلات، انتظار حمایت دارند. مردم ما در سخت ترین شرایط پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و انتظار دارند دولت انقلابی و مردمی اقدامات خوبی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ان ها انجام دهد.

وی اذعان کرد: مردم از ما به عنوان خادمان انقلاب و مردم و از وزیر اقتصاد و رئیس جمهور به عنوان بازوان اقتصادی کشور انتظار کنترل تورم را دارند. هدف گذاری ها باید عملیاتی شوند تا به دنبال آن شاهد رونق اقتصادی باشیم. با توجه به نزدیکی البرز به پایتخت و افزایش حدود ۱۲۰ هزار نفر در سال به جمعیت این استان، جوانان ما در بخش مسکن با مشکل جدی مواجه هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلاتی از قبیل سهمیه آرد برای نانوایان و … ادامه داد: مشوق های وزارت اقتصاد در سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای البرز چیست؟ با توجه به پتانسیل های این استان انتظار داریم به البرز به صورت ویژه نگاه شود. اختیارات بانک های دولتی در البرز باید با استان های دیگر فرق داشته باشد.

حدادی اذعان کرد: در بخش منابع درآمدی باید بانک ها اختیار کامل داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی تولیدکنندگان باشند. باید در ارتباط با کنترل نرخ ارز در سطح کشور و وجود لکه های صنعتی در البرز و تعیین تکلیف آن ها یک فکری اساسی شود و اگر موانع قانونی وجود دارد اعلام گردد که این موارد با نگاه دلسوزانه و مدبرانه وزیر اقتصاد حتما فرآیند خوبی را طی خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11383

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.