• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان در البرز برگزار شد

  • کد خبر : 33674
  • 02 آبان 1403 - 20:26
مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان در البرز برگزار شد
مسابقات انتخاب المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز در گروه کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر و ۱ آبان ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، این دوره از مسابقات که با اطلاع رسانی قبلی اداره کل و مدیریت درمان استان و کانون های بازنشستگی کارگری تامین اجتماعی استان انجام شد. شرکت کنندگان از تاریخ ۲۶ شهریور لغایت ۱۶ مهر ماه نسبت به ثبت نام در مسابقات اقدام کردند و در ادامه نیز با هماهنگی های انجام شده بین شرکت کنندگان و همکاری کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز این مسابقات با شرکت بیش از ۳۷۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در گروه کانونهای کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان البرز آقایان رحمان حسن دوست در رشته شطرنج، رضا روزبان در رشته فوتبال دستی، آقایان رضا ابراهیمی در رشته تنیس روی میز (۵۰ تا ۶۰ سال) و مجید معجری (۶۰ سال به بالا)، آقای شاهین شعبانپور در رشته دارت و آقای مهدی معدن شکاف در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.

همچنین در ورزشهای تیمی والیبال و فوتسال آقایان، افراد منتخب به بازیهای منطقه یک که شامل استانهای قزوین، قم، تهران (غرب تهران، شرق تهران و شهرستانهای تهران) و البرز که در رشته های والیبال و فوتسال آقایان کانون کارکنان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی نیز آقایان حسین اعلایی در رشته شطرنج، عباس تهیدست در رشته فوتبال روی میز ، حسین پزشکپور در رشته تنیس روی میز، شکر اله عمروی در رشته دارت و امیر مراد زاده در رشته تیر اندازی با تفنگ بادی با کسب جایگاه نخست به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارکنان بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی راه یافتند.

شایان ذکر است تیم های والیبال کانون های کارگری و کارکنان استان نیز به منظور حضور در مرحله پایانی، در مسابقات منطقه ای شرکت خواهند کرد. قابل ذکر است مسابقات نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان کانونهای کارگری در آبان و آذر ماه و در استانهای اصفهان و خوزستان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات با هماهنگی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی و کانونهای بازنشستگی کارگری و کارکنان تامین اجتماعی استان و به میزبانی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان کرج برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33674

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.