• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5
در جلسه هماهنگی مدیریت ترافیکی روز جهانی قدس در کرج؛

مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص شد

  • کد خبر : 27004
  • 15 فروردین 1403 - 10:56
مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص شد
معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج گفت: تمهیدات لازم با پلیس، راهور و دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در کرج پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عسگری معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج امروز در جلسه هماهنگی مدیریت ترافیکی روز جهانی قدس در کرج گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته همکاری و هماهنگی خوبی بین پلیس راهور با دستگاه‌های اجرایی و نیروهای دخیل در برگزاری روز جهانی قدس وجود دارد.

وی ادامه داد: به منظور روان سازی ترافیک و همچنین تامین ایمنی، رعایت نظم در ترددها، برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای اندیشیده شده است که امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

گفتنی است در این جلسه، محوری ترین اقدامات اجرایی در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس نیز به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی پرداختند که قرار است در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت گیرد.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین شد. علاوه بر شهر کرج در شهرهای اقماری نیز مدیریت ترافیکی لازم پیش بینی و ضوابط اجرایی در کنار دستورالعمل تبیینی وزارت کشور به شهرداری ها ابلاغ می شود.

شایان ذکر است مسیر راهپیمایی روز قدس در شهر کرج از میدان شهدا تا مصلای بزرگ کرج اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27004

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.