• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
19
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در البرز:

مشکل موازی بودن قوانین باید رفع شود/ پیشنهاد احداث شهر بیمارستانی در البرز

  • کد خبر : 26292
  • 09 اسفند 1402 - 9:36
مشکل موازی بودن قوانین باید رفع شود/ پیشنهاد احداث شهر بیمارستانی در البرز
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز با تاکید بر اینکه باید برای رفع مشکل موازی بودن قوانین تلاش شود، گفت: برخی قوانین دست و پاگیر هستند و کاربردی ندارند که باید اصلاح شوند.

سوگند پودات، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز در گفتگو با خبرنگار دیده بان البرز ضمن اعلام شعار خود مبنی بر «اصلاح قانون، صراحت در گفتار، پاسخگویی به شما»، اشتغال، ازدواج و مسکن را دغدغه های مهم جوانان دانست و گفت: اگر بتوانیم این سه مورد را با جدیت پیگیری کنیم بی شک جوانان به موفقیت خواهند رسید.

وی تصریح کرد: من پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا در صورت اعتماد مردم و ورود به مجلس شورای اسلامی بتوانم شایسته سالاری را رواج دهم و راهگشا باشم. باید شرایطی را فراهم کنیم که جوانان با خیال راحت و بدون دغدغه نسبت به ازدواج اقدام کنند. باید برای فرزندآوری نیز قوانین مناسبی تصویب کنیم زیرا نشاط یک جامعه در پی نشاط جوانان رقم می خورد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز با بیان اینکه بسیاری از شرکت ها از چرخه اقتصاد و تولید خارج شده اند که احیای آنها می تواند موجب اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان شود، عنوان کرد: برای من باعث افتخار خواهد بود که بتوانم مشکلات نیروهای شرکتی و قراردادی را حل کنم. همچنین تلاش می کنم کارگران با کمترین هزینه تحت پوشش بهترین بیمه قرار گیرند.

پودات ارائه راهکار برای رفع آسیب های اجتماعی در استان البرز و کشور را یکی دیگر از دغدغه های خود عنوان و بیان کرد: باید تلاش کنیم افرادی که درگیر بیماری اعتیاد هستند به زندگی سالم بازگردند که در این راستا لازم است کلینیک هایی راه اندازی و تجهیز شوند تا افراد بتوانند با رغبت کامل نسبت به مداوای خود اقدام کنند. با بازگرداندن جوانان به زندگی لبخند خدا را خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه این کار به من انگیزه می دهد که بتوانم با انرژی بیشتری برای مردم کار کنم، اظهار کرد: برخی قوانین کشور نیاز به اصلاح و بازنگری دارند تا بتوانیم بهتر از آنها استفاده کنیم، همچنین باید برای رفع مشکل موازی بودن قوانین نیز تلاش شود. برخی قوانین دست و پاگیر هستند و کاربردی ندارند، بنابراین باید بهترین قوانین را برای مردم وضع کنیم.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز اظهار کرد: با افزایش سرانه فضاهای درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی می توانیم اتفاقات خوبی را در استان البرز رقم بزنیم. اگر بتوانیم شهر بیمارستانی را در استان احداث کنیم، بیماران ما دیگر در بیمارستان ها سرگردون نمی شوند و می توانند با هزینه پایین به مداوای خود بپردازند.

پودات خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه من از خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستم، در صورت راهیابی به مجلس شورای اسلامی از لوایح مرتبط با حقوق، رفاهیات و رتبه های معلمان پشتیبانی و در خصوص آموزش دانش آموزان نیز رفاهیات همکارانم را پیگیری می کنم. حضور من در انتخابات برای حب مقام، جایگاه و ثروت نبوده، نیست و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بر خود تکلیف دانستم وارد این عرصه شوم و بتوانم به عنوان یک سرباز خدمات بهتری را به مردم ارائه دهم، تصریح کرد: این قول را به مردم شریف استان البرز می دهم که در سطح بالا پیگیری لازم برای مسائل و مشکلات آنها را انجام دهم اما توجه داشته باشید که تا مشکلات موجود از سوی مردم بیان نشود، امکان بررسی و پیگیری توسط بنده وجود ندارد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز ضمن درخواست از شهروندان برای طرح مسائل و مشکلات گفت: در صورت ورود به مجلس سامانه ای را به منظور ارتباط مردمی راه اندازی می کنیم که توسط بنده رصد و موارد مطروحه پیگیری خواهد شد. به مردم قول می دهم که درب اتاق و دفاتر من به صورت همه باز خواهد بود و ضمن شنیدن مشکلات، آنها را پیگیری خواهم کرد.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=26292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.