• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

مصوبات ستاد مقابله با کرونا بوی استانداردهای دوگانه می دهد

  • کد خبر : 4750
  • 18 فروردین 1400 - 11:59
مصوبات ستاد مقابله با کرونا بوی استانداردهای دوگانه می دهد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به تعطیلی مراکز مذهبی و بازبودن پروازهای ترکیه اذعان کرد: این تصمیمات غیر کارشناسانه جو جامعه را ملتهب کرده و بوی استانداردهای دوگانه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حجت الاسلام و المسلمین ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن اشاره به موضع قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به برگزاری مراسم مذهبی تصریح کرد: چطور ممکن است دولت از نحوه برگزاری مراسم مذهبی در سال قبل اعلام رضایت کند و آن را الگویی برای اصناف و گروه های شغلی دیگر تلقی کند، اما درست در آستانه ماه مبارک رمضان که فرصت مناسبی جهت ارتباط معنوی مردم با خداست، مساجد و مراسمات را تعطیل کند؟

وی با اشاره به باز بودن پروازهای ترکیه همزمان با تعطیلی مراکز مذهبی در ایران خاطرنشان کرد: نکته جالب توجه، آلوده بودن کشور ترکیه به کرونای انگلیسی و تصمیمات به دور از تدبیر در سفرهای نوروزی است. این تصمیمات غیر کارشناسانه جو جامعه را ملتهب کرده و بوی استانداردهای دوگانه می دهد. توقع این است که ستاد ملی کرونا از نظرات کارشناسان حوزه دینی استفاده و از ارائه دیدگاه های غیرکارشناسی پرهیز کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از گزارشات و درخواست های مردمی خبر داد و اظهار کرد: طبق گزارشات واصله، درخواست مردم مومن استان البرز که انصافا در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سال گذشته سنگ تمام گذاشتند، این است که مسئولین، راه را برای برگزاری این مراسم معنوی که توصیه مقام معظم رهبری نیز هست، هموار سازند.

ولائی برحق با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط حسینیه ها، هیئات مذهبی، موسسات قرانی و مساجد گفت: بدون شک در ماه مبارک رمضان امسال نیز مردم فهیم و مؤمن استان البرز همچون سال گذشته مناظر بی نظیری را رقم می زنند و برنامه هایی متنوع را اجرا خواهند کرد.

شایان ذکر است، سازمان تبلیغات اسلامی نیز برای اجرای برنامه های متنوعی با عنوان «فصل بندگی» برنامه ریزی کرده است؛ این برنامه ها با مشارکت مردم برگزار خوهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4750

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.