• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
21
مشاور امور بانوان کمیته امداد:

مقاومت زنان غزه کمر استکبار جهانی را شکست

  • کد خبر : 25155
  • 20 دی 1402 - 13:34
مقاومت زنان غزه کمر استکبار جهانی را شکست
مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: زمانی که صدای مقاومت و بصیرت بانوان غیور این سرزمین به گوش زنان غزه می رسد، انرژی می گیرند و کمر استکبار جهانی را می شکنند، اینها نیز از حضرت زهرا (س) تبعیت می کنند.

به گزارش خبرنگار دیده بان البرز، لاله افتخاری، مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، امروز در مراسم تجلیل از بانوان برتر استان البرز که در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مادر گفت: بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) نه تنها الگوی خانم ها بلکه الگوی امام زمان نیز هستند و حضرت مهدی (عج) از این الگو تبعیت می کنند.

وی افزود: یکی از بزرگانی که حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داد، امام خمینی (ره) بود که انقلاب شکوهمندی را به ارمغان آورد و در دوران دفاع مقدس هم رویش های آن انقلاب را در جبهه ها دیدیم که چگونه جانانه مقاومت کردند و دشمن را شکست دادند. بانوان هم در همان دوران هم مادر و هم همسر بودند و در پشت جبهه خدمت رسانی می کردند.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به جریانات غزه و حملات رژیم صهیونیستی و جنایاتی که در حق مردم این باریکه روا می دارد، بیان کرد: زمانی که صدای مقاومت و بصیرت بانوان غیور این سرزمین به گوش زنان غزه می رسد، انرژی می گیرند و کمر استکبار جهانی را می شکنند، اینها نیز از حضرت زهرا (س) تبعیت می کنند.

افتخاری مطرح کرد: حضرت فاطمه (س) به عنوان مادر، همسر، دختر و هم نمونه بانویی است که برای امام زمان ما نیز الگوست و تا به امروز کارامددی زیادی در زندگی ما داشته است که اگر بخواهیم از این الگو الهام بگیریم، بنا به فرموده امام خمینی (ره) باید به مقوله های حجاب، عفاف و جهاد توجه ویژه داشته و در میدان و جامعه حضور فعال داشته باشیم.

وی با اشاره به تعداد بالای خیرین زن در کشور و فعالیت آن ها در امور عام المنفعه، عنوان کرد: بانوانی هم که هفته گذشته در جریان حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند، جلوه دیگری از ایثار و مقاومت را زنده کردند، آن ها تربیت شدگان مکتب حاج قاسم بودند و در طول زندگی خود، از مکتب فاطمی، علوی و مهدوی این سردار رشید اسلام دفاع کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=25155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.