• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3
با راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه صمت در البرز؛

مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم می شود

  • کد خبر : 18578
  • 22 خرداد 1402 - 23:30
مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم می شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: آغاز به کار شعبه حل اختلاف ویژه صمت را از این اداره کل اعلام می کنیم و امیدواریم با این اقدام، مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز امروز در آئین افتتاح اولین شعبه حل اختلاف ویژه صمت در این استان گفت: این اقدام یک ابتکار عمل در راستای تحقق شعار سال است و با حل و فصل برخی اختلافات میان بخش های عامل و بین بخشی حوزه تولید و تجارت، به تسهیل بیش از پیش امور کمک شایان توجهی می کند.

وی مطرح کرد: با توجه به حجم گسترده درخواست ها و مراجعات مردمی به مراجع قضایی و اهمیت تسریع در روند رسیدگی قضایی به پرونده های مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت، راه اندازی شعبه حل اختلاف ویژه صمت می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: همزمان با حضور دکتر فاضلی هریکندی در دادگستری کل استان و آقای مددی دادستان کل مرکز البرز و همچنین همه همکاران مجموعه قضایی استان، نگاه ویژه ای به بخش تولید استان معطوف شده و شاهد گره گشایی از مشکلات متنابه هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

ربیعی بیان کرد: با ابتکار رئیس کل دادگستری استان البرز، برای اولین بار در سطح کشور، شعبه حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت در البرز با حضور صلح یارانی از بطن این حوزه راه اندازی می شود و آغاز به کار آن را از اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام می کنیم و امیدواریم مقدمات رفع حداکثری موانع تولید فراهم شود.

به گفته وی، به صورت مستمر عملکرد اجرایی شورای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت را به اطلاع مردم استان خواهیم رساند و با توجه به روند جهشی شکل گرفته برای رفع موانع تولید در استان البرز که با مدیریت و حمايت استاندار همراه است، اطمینان دارم در بخش قضایی و حقوقی نیز این هدف بیش از گذشته محقق خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار کرد: این اقدام گامی موثر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید است که امیدواریم نتايج ارزشمند آن به بالندگی و توسعه بیش از پیش صنعت و تجارت استان البرز بينجامد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18578

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.