• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

ملت ایران ناقوس پایان ظلم را برای دشمن به صدا در خواهند آورد

  • کد خبر : 17754
  • 03 خرداد 1402 - 18:02
ملت ایران ناقوس پایان ظلم را برای دشمن به صدا در خواهند آورد
ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با عمل به موقع در جنگ اقتصادی و رسانه ای جاری بر دشمن فائق آمده و با تمام کردن کار بدخواهان انقلاب، ناقوس پایان ظلم را برای آنان به صدا در خواهند آورد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی پیامی سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از حوادث و رخدادهای شگرف، ماندگار و سرنوشت ساز هشت سال دفاع مقدس است که درس های آن می تواند برای ملت ایران الهام بخش، آموزنده و رهگشا باشد.

سرافرازی و سربلندی ایران که با گذشت ربع قرن از دفاع مقدس هشت ساله، جایگاه ممتاز، شکوهمند و تأثیرگذار فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی را به واقعیت انکارناپذیر دوره معاصر تبدیل کرده است، مرهون حماسه همیشه جاری مقاومت، ایثار و فداکاری در این کشور است که بر بلندای آن نام فاتحان عملیات الی بیت‌المقدس می‌درخشد.

آری، خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا آحاد ملت ایران با خدای خود میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدایی و الهی داده بودند و باریتعالی آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری، خرمشهر را آزاد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و مایوس کرد.

حماسه سوم خرداد، نماد پیوستگی و وحدت رزمندگان اسلام در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی ایران اسلامی و الگویی روشن برای همه نسل‌های آینده در دفاع از استقلال و حریم میهن عزیز است که همچنان به آحاد جامعه ایرانی درس مقاومت می دهد.

در شرایط خطیر امروز، ظرفیت های فرا راهبردی ایران که بر قله آن رهبری حکیم و هوشمند قراردارد، ملت ایران را بیش از هر زمان دیگری در مسیر حفظ استقلال، آزادی، شرف و عزت خود مصمم تر از همیشه استوار نگاه داشته است.

این ملت غیور و همیشه در صحنه با عمل به موقع در جنگ اقتصادی و رسانه ای جاری بر دشمن فائق آمده و با تمام کردن کار بدخواهان انقلاب، ناقوس پایان ظلم را برای آنان به صدا در خواهند آورد.

امروز به برکت فتح خرمشهر و خون شهدای عزیز و لاله‌های به خون خفته آن روز، ایران در حال طی مسیر سربلندی به سوی قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر و با تبریک سالروز این واقعه تاریخی و پیروزی بزرگ، برای ملت عزیز ایران و مردم ولایتمدار استان البرز، از خداوند متعال سعادت و پیروزی خواهانم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17754

ثبت دیدگاه

  1. получение медицинской справки spravki-kupit.ru

  2. Hi there! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform. купить диплом о среднем образовании

  3. This is my first time visit at here and i am really impressed to read all at one place. купить чеки гостиницы спб

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.