• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس:

میزان حقوق ها با سطح تورم موجود همخوانی ندارد

  • کد خبر : 17918
  • 06 خرداد 1402 - 13:30
میزان حقوق ها با سطح تورم موجود همخوانی ندارد
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه میزان حقوق‌ها با سطح تورم موجود در کشور همخوانی ندارد، گفت: دولت در حوزه‌هایی که خود مستقیما در آن دخیل است، در افزایش تورم پیشگام شده است در حالیکه باید تورم را کنترل کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غلامرضا نوری قزلجه، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت کالاهای اساسی، خودرو، هزینه حمل و نقل، مسکن و … از ابتدای سال جاری عنوان کرد: این در حالی است که حقوق کارمندان صرفا ۲۰ درصد افزایش داشته است؛ دخل و خرج مردم با همخوانی ندارد زیرا حقوق‌ها در سال جدید افزایش ناچیز و قیمت‌ها افزایش قابل‌ملاحظه ای در همین ابتدای سال داشتند.

وی افزود: شخصا پیشنهاد افزایش حقوق‌ها را در قانون بودجه مطرح کردم اما به سرانجام نرسید، این در حالی است که دولت مدعی مردمی کردن همه امور است اما اقدامات اقتصادی آن‌ها عموما خلاف میل مردم رقم خورده است. تاکنون تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مطابق خواسته مردم نبوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: میزان حقوق‌ها با سطح تورم موجود در کشور همخوانی ندارد، این در حالی است که دولت در موضوعاتی که خود مسئولیت صفر تا صد قیمت‌گذاری آن را دارد خود خواسته و داوطلبانه قیمت‌ها را بسیار بالاتر از نرخ تورم پیش‌بینی شده و افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها، بالا برده است.

نوری قزلجه مطرح کرد: به نوعی دولت در حوزه‌هایی که خود مستقیما در آن دخیل است، در افزایش تورم پیشگام شده است در حالیکه باید تورم را کنترل کند؛ بنابراین تحقق شعار سال در حد بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر باقی مانده چراکه دولت خود در افزایش تورم پیش قدم است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17918

ثبت دیدگاه

  1. I’d like to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I’m hoping to view the same high-grade blog posts from you in the future as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my very own blog now 😉 bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.