• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1
استاندار البرز:

نباید دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی بی دفاع و ناآگاه رها کرد

  • کد خبر : 33467
  • 29 مهر 1403 - 13:24
نباید دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی بی دفاع و ناآگاه رها کرد
استاندار البرز با بیان اینکه نباید دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی بی دفاع و ناآگاه رها کرد، گفت: اولیا و مربیان، دانش آموزان را به سمت کسب مهارت برای دستیابی به اشتغال پایدار هدایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و تقدیر از انجمن های برتر کشوری و استانی که امروز با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در حوزه های اجرایی مدارس فعالیت پررنگ تری دارند، افزود: بی شک پیگیری های جدی این انجمن بسیاری از نیازها را در مدارس احصاء و برطرف می کند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد انجمن اولیاء و مربیان با توجه به ارتباط سازنده ای که از این طریق بین مدرسه و خانواده ها شکل گرفته در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان نیز با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

استاندار البرز با بیان اینکه گسترش دسترسی ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب های اجتماعی هدایت می‌کند، گفت: اولیاء و مربیان باید هوشیار باشند و با اشراف به گستره تجاهم ها و آسیب های دنیای کنونی، دانش آموزان را آموزش دهند و کنترل و نظارت کنند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش باید از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه تداوم و استمرار داشته باشد، چراکه در این رابطه با توجه به اهمیت پرورش و تربیت دانش آموزان مرزبندی و پایان ندارد.

وی با اشاره به تعاریف جدید اشتغال در دنیای امروز، افزود: معلمان و اولیا باید استعدادهای دانش آموزان و شغل های دنیای امروز را بشناسند و آینده شغلی آنها را از هم اکنون برنامه ریزی کنند. دانش آموزان باید به مهارت های مختلف مجهز شوند تا بتوانند در آینده به اشتغال پایدار دست یابند.

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33467

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.