• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
14
سرپرست فرمانداری ویژه کرج عنوان کرد؛

نجات ۵ شهروند کرجی از تاب زنجیره ای ۲۵ متری در کرج

  • کد خبر : 22481
  • 01 مهر 1402 - 19:25
نجات ۵ شهروند کرجی از تاب زنجیره ای ۲۵ متری در کرج
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج از توقف تاب زنجیره ای در ارتفاع 25 متری در بوستان نژادفلاح و گرفتار شدن پنج نفر از شهروندان که سوار بر این تاب بودند خبر داد و گفت: این افراد به کمک نیروهای امدادی و عملیاتی نجات یافتند.

به گزارش دیده بان البرز، یحیی رمضانی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج از توقف تاب زنجیره ای در ارتفاع ۲۵ متری در بوستان نژادفلاح و گرفتار شدن پنج نفر از شهروندان که سوار بر این تاب بودند خبر داد و گفت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه با همکاری مدیریت بحران فرمانداری و آتش نشانی کرج، نردبان بلند مرتبه شهرداری در محل مستقر شد تا هرچه سریعتر شهروندانی که در ارتفاع ۲۵ متری از سطح زمین معلق مانده بودند، به پایین انتقال پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه نقص فنی و تجهیزات غیراستاندارد و ناایمن دلیل اصلی این اتفاق اعلام شده است، مطرح کرد: طی اقدام عملیاتی با هماهنگی های به عمل آمده، نجات یافتند و به کمک نیروهای امدادی در جریان انتقال هستند؛ وضعیت این پنج شهروند گرفتار در این تاب زنجیره ای مساعد است. ایمنی تجهیزات و وسایل بازی در پارک های کرج باید بررسی شود. در خصوص ایمن سازی تجهیزات بازی پارک‌ها نیز از شهرداری‌ها انتظار می‌رود دقت نظر ویژه ای در این زمینه صورت گیرد تا شاهد وقوع اتفاقات مشابه نباشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج فعالیت هرگونه وسیله بازی غیراستاندارد در پارک ها، معابر و … را ممنوع اعلام و بیان کرد: تمامی وسایل و تجهیزات بازی باید استانداردهای لازم و مورد نیاز برای نصب را داشته باشند؛ در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت بر عهده مدیر مربوطه خواهد بود و با تخلفات در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.