• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

نسل جوان ما امروز بسترساز ایجاد محور مقاومت در سراسر دنیا هستند

  • کد خبر : 18121
  • 12 خرداد 1402 - 17:57
نسل جوان ما امروز بسترساز ایجاد محور مقاومت در سراسر دنیا هستند
 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز گفت: نسل جوان ما به واسطه تربیت اسلامی، امروز بسترساز ایجاد محور مقاومت در سراسر دنیا هستند و این موضوع، نتیجه جهاد تبیین امام راحل در پیروزی انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ایمان و خداباوری از مهم ترین خصایص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود و همین مسأله باعث شد ایشان در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمن سر خم نکنند و اقتدار و عظمت الهی و معنوی خود را به رخ آن‌ها بکشند.

وی با اشاره به قدرت امام خمینی (ره) در متحول کردن افراد و جوامع بیان کرد: نسل مورد اشاره امام خمینی که در سال ۱۳۴۲ فرمودند سربازان من در گهواره هستند، به واسطه تربیت اسلامی ایشان، امروز بسترساز ایجاد محور مقاومت در سراسر دنیا هستندو این موضوع، نتیجه جهاد تبیین امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی است.

سردار اسلامی با بیان اینکه زمانی برای تهیه سلاح‌های ساده انفرادی به بیگانگان وابسته بودیم، اما امروز غرش موشک‌های ما لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد، تصریح کرد: ایمان و خودباوری ناشی از ارزش‌های اسلامی و الهی مهم ترین خصوصیت امام خمینی (ره) در تربیت نسل انقلابی بود و همین ویژگی‌ها اسباب نهادینه شدن فرهنگ زیبای ایثار و شهادت را در جامعه فراهم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به صلابت و ایمان الهی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: امام خامنه‌ای برجسته‌ترین شاگرد مکتب امام خمینی (ره) و دارای همان ویژگی‌های ایمانی، اخلاقی و صلابت در برابر دشمنان هستند. پیشرفت‌های چشمگیر کشور در چند دهه گذشته مرهون تدابیر و نگاه های راهبردی ایشان در مسائل مختلف است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، سالروز تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: همان گونه که امام با جهاد تبیین نسلی انقلابی را تربیت کردند امروز ما نیز در برابر تربیت و آموزش نسل جوان مسئول هستیم و باید بکوشیم با همان ابزار جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی نسل جوان را در برابر فتنه‌های فرهنگی و رسانه‌ای مصون داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.