• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
در راستای اجرای طرح معرفی نیروی کار برگزار شد؛

نمایشگاه بزرگ کار و فرصت‌های شغلی در نظرآباد

  • کد خبر : 11747
  • 29 آبان 1401 - 20:10
نمایشگاه بزرگ کار و فرصت‌های شغلی در نظرآباد
نمایشگاه بزرگ کار و فرصت‌های شغلی در نظرآباد با حضور 30 شرکت و 700 نفر جویای کار برگزار و فرصت معرفی جویندگان کار به واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، در راستای اجرای طرح معرفی نیروی کار به واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان های نظرآباد و اشتهارد، با مشارکت دستگاه های اجرایی، نمایشگاه بزرگ کار و فرصت های شغلی در نظرآباد برگزار شد و ۳۰ شرکت و ۷۰۰ نفر جویای کار در آن حضور یافتند.

این نمایشگاه که توسط قرارگاه جهادی اشتغال استان و با همکاری دفتر امام جمعه و فرمانداری نظرآباد در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، صدها فرصت شغلی و همچنین فرصت معرفی جویندگان کار به واحدهای صنعتی و تولیدی را فراهم کرد.

ارتباط بی واسطه با مدیران و منابع انسانی واحدهای تولیدی، جستجوی فرصت های شغلی متناسب با توانایی کارجویان و نیاز واحدهای تولیدی از مزایای برگزای این نمایشگاه بود. اتاق اصناف این شهرستان نیز در رابطه با صدور پروانه کسب برای متقاضیان و معرفی به بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت استفاده از تسهیلات اشتغالزایی اقدام کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، فرماندار و معاون برنامه ریزی وی و همچنین امام جمعه شهرستان نظرآباد نیز با حضور در جمع کارجویان، از این نمایشگاه بازدید کردند و از روند خدمات ارائه شده در راستای معرفی فرصت‌های شغلی قرار گرفتند و از تلاش های انجام شده قدردانی شد.

گفتنی است قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز، به دستور استاندار تشکیل و با برپایی نمایشگاه های کار و فرصت های شغلی در شهرستان ها، تامین نیروی انسانی واحدهای صنعتی و معرفی بدون واسطه کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11747

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.