• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی شرکت خدمات هوایی پیام

  • کد خبر : 7324
  • 29 دی 1400 - 9:54
نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی شرکت خدمات هوایی پیام
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، از نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی این شرکت خبر داد و گفت: این سند برای تصویب نهایی به سازمان امور استخدامی کشوری ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز دکتر نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به برگزاری نشست سه جانبه با حضور رئیس امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی و معاون توسعه سرمایه انسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی این شرکت  خبر داد و گفت: این سند به سازمان استخدامی کشور ارسال شده که به محض تصویب شدن می توان نسبت به اخذ شناسه برای کارکنان فاقد شناسه و برگزاری آزمون برای جذب نیرو با هدف تقویت بدنه کارشناسی شرکت خدمات هوایی پیام اقدام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبدیل وضعیت بیش از ۲۰ نفر از پرسنل از ابتدای سال جاری تا کنون اظهار کرد: هم اکنون روند اداری تبدیل وضعیت نیروی های مشمول در منطقه ویژه اقتصادی پیام در حال انجام است، با این وجود برای برخی از نیرو ها  مشکلاتی در خصوص تبدیل وضعیت آن ها به وجود آمده که سبب کند شدن روند تبدیل وضعیت آنان شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام هدف از این برنامه را استفاده بهینه از ظرفیت های قانونی برای افرادی که شرایط بهره مندی از قوانین استخدامی را دارند عنوان و اضافه کرد: به همین منظور در نشستی که در منطقه پیام برگزار شد، مقرر گردید که با همکاری و تعامل سازنده سازمان امور استخدامی کشور، با هدف سرعت بخشی به روند تبدیل وضعیت افراد مشمول، راهکارهایی برای برداشتن موانع صورت گیرد. همچنین ارتقای بهره وری و آموزش منابع انسانی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر یکی از موضوعاتی است که در حوزه های مختلف در حال انجام است .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7324

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.