• امروز : جمعه - ۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 21 June - 2024
0
علی شیرین زاد:

نگرانیم که در آینده چیزی از سرمایه های ملی و بیت المال باقی نماند

  • کد خبر : 29002
  • 26 خرداد 1403 - 19:38
نگرانیم که در آینده چیزی از سرمایه های ملی و بیت المال باقی نماند
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: از امکانات و سرمایه های ملی و بیت المال به گونه ای استفاده می شود که ما نگرانیم در آینده چیزی از این سرمایه ها باقی نماند.

علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز گفت: عرصه‌ ورزش و در واقع موضوع ورزشکاران و این مجموعه زحمتکش در گذشته خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده اند اما با مشکلات، موانع و چالش‌های جدی نیز مواجه هستند.

وی مطرح کرد: استان البرز و شهر کرج از ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است که در صورت فراهم شدن هرچه بهتر و بیشتر زیرساخت ها و منابع موردنیاز در آینده، شاهد شکوفایی ظرفیت ها در عرصه های منطقه ای، ملی و بین المللی خواهیم بود اما بودجه مجموعه ورزش و جوانان البرز شرایط خوبی ندارد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بی شک بنده و همکارانم و مسئولین مربوطه در استان البرز باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم در آینده بودجه کافی را فراهم کنیم که پاسخگوی نیازهای این حوزه باشد و اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

شیرین زاد بیان کرد: بنده به تازگی در این جایگاه قرار گرفته ام و هدفم تعامل و هم افزایی است و بی شک نظارت نیز خواهیم داشت. گروهی را در مجموعه خود ایجاد کردیم و به نوعی یک معاونت نظارت در حال شکل گیری است که اعضای آن به صورت تخصصی از بخش های مختلف گرد هم آمده اند.

وی افزود: این تیم در کنار بنده قرار می گیرند تا بتوانیم با کمک و همکاری یکدیگر بحث نظارتی را تقویت و نظارت در خوری را ایجاد کنیم. قصد ما در وهله اول اضافه شدن و حمایت است. اگر در مقطعی چالش و گره جدی وجود داشته باشد و نتوان آن را باز کرد، از باب نظارتی از دیگر دوستان برای رفع گره کمک می گیریم.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با یکی از بزرگترین چالش های ورزش استان در خصوص نحوه واگذاری اماکن ورزشی در ماده های ۲۷ و ۸۸ که روز به روز ورزش را گران تر می کند، گفت: در جریان این موضوع هستم، این مسئله قانونی است که در گذشته مصوب شده است.

به گفته شیرین زاد، در مرحله‌ اجرا چالش‌هایی را به وجود آورده که در واقع می توان گفت بخشی خصوصی با این نوع ورود به اماکن دولتی، هزینه تمام شده را مقداری افزایش داده، در عین حال از امکانات و سرمایه های ملی و بیت المال به گونه ای استفاده می شود که ما نگرانیم در آینده چیزی از این سرمایه ها باقی نماند.

وی عنوان کرد: در این راستا باید از ظرفیت نظارتی و مسئولان و دست اندرکاران کمک بگیریم تا بتوانیم در آینده این مسئله را به گونه ای رفع کنیم. البته این موضوع استانی نیست، بلکه مسئله ای ملی بوده و در سطح کلان کشور چنین قانونی مصوب و برای اجرا ابلاغ شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه بنده و همکارانم این است که این مسئله را انتقال دهیم و امیدوار باشیم که با مشورت مسئولین، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان، در آینده شاهد اصلاح یا رفع این مسئله باشیم.

خبرنگار: میثم اکبرپور

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.