• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
استاندار البرز:

نیازهای استان البرز، بیشتر از اختیارات و اعتبارات هستند

  • کد خبر : 13637
  • 18 بهمن 1401 - 20:34
نیازهای استان البرز، بیشتر از اختیارات و اعتبارات هستند
استاندار البرز گفت: اعتبارات اختصاص یافته به بهزیستی، پاسخگوی همه نیازهای موجود در این حوزه نیست و نیازها و خواسته ها بیشتر از اختیارات و اعتبارات هستند؛ در چنین شرایطی وظیفه ماست که با توجه ویژه تر مسائل را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در آئین افتتاح مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان کار و خیابان «شیرین» واقع در ماهدشت که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی البرز صورت گرفت، از اداره کل بهزیستی البرز که با وجود همه دشواری ها و مشقت ها و مسائل موجود در این استان، سخت کوشانه در راستای حل مشکلات اجتماعی گام بر می دارد، قدردانی کرد.

وی بهزیستی را سازمانی پرمشغله، پرمسئولیت و پرماموریت خواند و بیان کرد: این سازمان که پس از انقلاب اسلامی تاسیس شد، ماموریت های ویژه ای دارد و کارمندانش علیرغم دشواری ها و حقوق پایین، با روحیه بالا مشغول فعالیت هستند؛ آن ها مشکلات و رنج های مردم را می بینند و همراه آن ها غصه می خورند. این کار، امری سخت و نیکوست که خداوند پاداش آن را می دهد.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: این مردم وابسته به نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستند و چشم آن ها به حمایت نظام و مسئولین است بنابراین تا جایی که در توانمان هست، باید در این زمینه تلاش کنیم. خیرین بسیاری در این استان داریم که همواره پای کار هستند باید از ظرفیت این افراد نیز به نحو احسن استفاده شود.

عبداللهی با اشاره به پیگیری مشکلات اجتماعی در قرارگاه اجتماعی استانداری بیان کرد: تمام تلاش ما بر جلب رضایت مردم از تصمیمات و اقدامات انجام شده است که این امر، رضایت خداوند را نیز به دنبال دارد. بیش از ۵۰ جلسه در این قرارگاه برگزار و در زمینه های مختلفی تصمیم گیری و ریل گذاری های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه البرز استانی کوچک، پرجمعیت و پرتراکم است که به گفته برخی افراد، ۱۵ درصد آسیب های اجتماعی را شامل می شود، وجود چهار زندان در این استان و سکونتگاه های غیر رسمی در اطراف آن را یکی از معضلات موجود در البرز دانست و عنوان کرد: برخی افراد به دلایل مختلف از جمله فقر به البرز مهاجرت می کنند بنابراین مشکلات دیگر استان ها نیز به اینجا سرازیر می شود.

استاندار البرز از افتتاح گرمخانه ها و مراکز کمپ ماده ۱۶ و رضایت مردم از انجام این اقدامات خبر داد و اظهار کرد: اکنون در حال تلاش برای متمرکز کردن اعتبارات و شناسایی خانواده های آسیب پذیر هستیم. چند طرح خوب دیگر نیز در خصوص کودکان کار و خیابان در دستورکار قرار دارند و ما با جدیت پیگیر مشکلات این قشر هستیم. امید است بتوانیم با همدلی و هم افزایی موجود در استان، بهتر از گذشته فعالیت کنیم.

عبداللهی در پایان سخنان خود مطرح کرد: هیچ یک از ما منکر کاستی ها و کمبود ها نیستیم. سازمان بهزیستی نیز با مشکلات بسیاری مواجه است و اعتبارات اختصاص یافته به آن، پاسخگوی همه نیازهای موجود در این حوزه نیست و نیازها و خواسته ها بیشتر از اختیارات و اعتبارات هستند. در چنین شرایطی وظیفه ماست که با توجه ویژه تر مسائل را دنبال کنیم و با تمام توان در خدمت نظام و انقلاب و ولی نعمتان آن باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13637

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.