• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
14
مدیرکل بهزیستی استان البرز:

هدف نهایی ما توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی است

  • کد خبر : 19994
  • 26 تیر 1402 - 12:33
هدف نهایی ما توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی است
مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت:‌ وظیفه و هدف نهایی ما توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بوده و برنامه ریزی های مجموعه نیز حول این محور است.

وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز در حاشیه برگزاری نمایشگاه و جشنواره ورزشی و بازی های بومی و محلی بلندهمتان بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار دیده بان البرز در رابطه با تاثیر برپایی این گونه نمایشگاه ها در افزایش انگیزه جامعه هدف این مجموعه گفت: تمام تلاش ما در سازمان بهزیستی، این است که مددجویان به خودباوری برسند و توانمندی های خود را به منصه ظهور برسانند تا مردم با آن ها آشنا شوند.

وی اظهار کرد: معلولیت ها و مشکلات و مسائل جسمی، روانی، حرکتی و … که خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی با آن ها مواجه هستند، خیلی بر توانمندی های آن ها تاثیرگذار نیست، عنوان کرد: وظیفه و هدف نهایی ما توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بوده و برنامه ریزی های مجموعه نیز حول این محور است. قطعا برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند در ایجاد انگیزه و معرفی توانمندی های مدجویان موثر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه این جشنواره با رویکرد طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (سی بی آر) برگزار شده است، از استمرار اجرای این طرح خبر داد و مطرح کرد:‌ این طرح ابتدا در محیط روستایی آغاز شد اما چون البرز ویژگی های خاص خود و روستاهای کمی را داراست، آن را به محیط های شهری و محلات کم برخوردار نیز تعمیم دادیم و در حال حاضر ۲۲۲ روستا تحت پوشش طرح سی بی آر قرار دارند.

خبرنگار: صدیقه صباغیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=19994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.