• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

هشدار دادستان کرج به بی‌اخلاقی های انتخاباتی در فضای مجازی

  • کد خبر : 4607
  • 15 فروردین 1400 - 11:22
هشدار دادستان کرج به بی‌اخلاقی های انتخاباتی در فضای مجازی
دادستان مرکز استان البرز نسبت به هرگونه بی‌اخلاقی و تخلف انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد و گفت که پیگیرد قضایی و انسداد صفحه و کانال در انتظار متخلفان مجازی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز حسن مددی، دادستان مرکز استان البرز ضمن اعلام خبر احضار برخی از مدیران کانال‌ها و صفحات مجازی به پلیس فتای استان با دستور قضایی اذعان کرد: یکی از مصوبات «ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان البرز» رصد دقیق شبکه‌های مجازی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی بود.

وی عنوان کرد: با توجه به آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبین در شوراهای اجرایی و نظارت و نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد برخی اقدامات توسط تعدادی از گردانندگان کانال‌های خبری غیرمجاز و صفحات مجازی هستیم که اقدام به تخریب رقبا و مسئولان استانی می‌کنند.

دادستان مرکز استان البرز با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات سالم و پرشور اولویت دستگاه قضایی است، بیان کرد: در این راستا در روزهای گذشته تعدادی از گردانندگان کانال‌ها با دستور قضایی به پلیس فتا احضار و یکی از صفحاتی که دارای تخلف‌های متعدد بود مسدود شد.

این مقام قضایی ضمن هشدار به گردانندگان و مدیران این صفحات مجازی و کانال‌ها تصریح کرد: در صورت هتک حرمت و حیثیت اشخاص، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، پس از طرح شکایت، موضوع تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد و از ادامه فعالیت غیر قانونی آن ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

مددی متذکر شد: دادستانی در راستای اجرای ماموریت های خود از طریق سامانه سجام «سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضائیه» بدون نیاز به مراجعه حضوری، آماده دریافت گزارشات مردمی از هرگونه تخلف انتخاباتی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4607

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.