• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
15
معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام:

همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار می شود

  • کد خبر : 22006
  • 17 شهریور 1402 - 19:22
همایش گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی پیام برگزار می شود
معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برگزاری همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا در روز دوشنبه 20 شهریور ماه در ترمینال مسافری این فرودگاه خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، غلامرضا حمیدی، معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از برگزاری همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا در روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در ترمینال مسافری این فرودگاه با همکاری و هماهنگی گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان نصر ایران و تهران و با حضور بیش از ۱۵۰ نماینده و مدیران عامل شرکت های حوزه فناوری نوین، تولیدکننده تجهیزات آی.سی.تی و واردکنندگان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خبر داد.

وی گفت: تبیین ضرورت گمرک تخصصی فاوا، تشریح نقش و جایگاه گمرکات تخصصی و شرح وظایف مزایای مستقر بودن دفتر دائمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و آزمایشگاه تخصصی آی.سی.تی در منطقه پیام، نقش حمل و نقل هوایی و لجستیک در گمرک تخصصی فاوا و انتظارات بخش خصوصی از این گمرک از جمله محورهای این همایش یک روزه است که در قالب پنل ارائه خواهد شد. در این همایش سخنرانان تخصصی در قالب دو پنل حضور دارند.

حمیدی عنوان کرد: سید حسن هاشمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، فرود عسگری، معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران، فرهاد جاویدی، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال، مجتبی شمس نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی پیام، رضا خورشیدی زاده، مدیرکل گمرک البرز و محمد احمدی، معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران از جمله سخنرانان این همایش هستند.

معاون منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مطرح کرد: همچنین فرامرز رستگار، دبیر و نائب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، محمدرضا فاروقی، رئیس اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران و مسعود شکرانی، رئیس کمیسیون تامین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از دیگر سخنرانان همایش یک روزه گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خواهند بود.

وی با اشاره به مصوبه هیات دولت در اواخر سال گذشته مبنی بر راه اندازی نخستین گمرک تخصصی فاوا در این منطقه خاطرنشان کرد: افتتاح این گمرک تخصصی نیز همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به فرودگاه پیام در روز دوشنبه بیستم شهریور ماه صورت می گیرد. علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این همایش از طریق لینک http://b2n.ir/z61623 اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.