• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
در راستای اجرای باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره)؛

همه دستگاه های اجرایی در البرز بسیج شوند

  • کد خبر : 17947
  • 07 خرداد 1402 - 11:40
همه دستگاه های اجرایی در البرز بسیج شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دستگاه های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری با شکوه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بسیج کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی با ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این مناسبت ها تاکید کرد.

وی با اعلام این خبر که برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی ایشان به جامعه با تکیه بر جهاد تبیین همزمان با سراسر کشور انجام خواهد شد، مطرح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص اعزام، اسکان و تغذیه زائران باید با بهره‌گیری از تجربیات موفق گذشته انجام ‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بیان کرد: همچنین هماهنگی و همکاری در راستای به کارگیری ناوگان اتوبوسرانی و هماهنگی با شرکت بهره برداری مترو جهت جابه جایی زائران، جانمایی برای استقرار واحدهای آتش نشانی، اورژانس، فوریت های اجتماعی و پایگاه اورژانس نیز باید صورت گیرد.

ولی پوری با تاکید بر اندیشیدن تدابیر لازم برای حضور خانواده ها با خودروهای شخصی، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران استان با اهتمام ویژه ای نسبت به این مهم اقدام کنند و کمیته های ویژه مراسم نیز بر اساس شرح وظایف تعریف شده همه امکانات خود را به صحنه بیاورند.

گفتنی است در این جلسه هماهنگی ها و پیشنهاداتی از سوی هر یک از اعضای ستاد در خصوص برگزاری باشکوه هر یک از برنامه ها و اعزام کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره) مورد تبادل نظر قرار گرفت و درخصوص ایجاد تمهید و تسهیل در بخش اسکان زائران، پیش بینی وسایل نقیله توقفگاه، تغذیه و نیز فعالیت های فرهنگی و تبیینی نیز بحث و گفت و گو شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17947

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.