• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

همه مردم نشان دادند بسیجی هستند

  • کد خبر : 1788
  • 05 آذر 1399 - 16:40
همه مردم نشان دادند بسیجی هستند
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مردم در طول این سال ها با فداکاری و ایثار خود نشان دادن که همه بسیجی هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در آیین افتتاحیه پاک شهدای مدافع حرم که به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولین و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرک احسانی نژاد کرج برگزار شد گفت: همه مردم در طول این سال ها به خوبی نشان دادند که بسیجی هستند.

وی ادامه داد: در طول این ۴۲ سال در هر مکان و زمانی که نیاز به ایثار، گذشت و پشتیبانی بود مردم غیور این سرزمین بدون هیچ گونه چشمداشتی وارد میدان عمل شدند و به یاری همنوعان خود شتافتند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن قدردانی از کسانی که برای احداث پارک شهدای مدافع حرم زحمت کشیدند و آرزوی توفیق برای آن ها بیان کرد: سال گذشته بود که کلنگ احداث این مجموعه بر زمین خورد و امروز شاهد اقدامات خوبی در این زمینه هستیم.

مولایی اذعان کرد: همه ما وظیفه داریم از تک تک افراد زحمت کش در این مجموعه حتی کارگرانی که برای به ثمر رسیدن این مجموعه کار کردند، تشکر کنیم؛ زحمات این قشر شاید به ظاهر کار ساده ای باشد و گمنام بماند اما کار آسانی نیست و باید دیده شود.

وی افزود: سالها بود تلاش می کردیم فضای سبزی برای اهالی این منطقه احداث شود که امروز به یاری خدا این امر محقق شد؛ تلاش می کنیم این اتفاق برای مناطق دیگر در استان البرز نیز رقم بخورد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: حداقل فایده ایجاد چنین فضاهایی افزایش سرانه فضای سبز در استان و حداکثر آن تامین آرامش روحی و روانی برای خانواده ها و شهروندان است.

مولایی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در این ایام، امروز را پربار توصیف و اظهار کرد: راه اندازی کاروان همدلی، تهیه سبد معیشتی و اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تفکر زیبایی بود که با همکاری و مساعدت خیرین زیباتر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=1788

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.