• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

هیئت های دارای مجوز فعالیت در البرز حواله ارزاق دریافت می کنند

  • کد خبر : 8656
  • 09 مرداد 1401 - 12:04
هیئت های دارای مجوز فعالیت در البرز حواله ارزاق دریافت می کنند
مسئول تنظیم و پخش نذورات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد: مقرر شد حواله‌ ارزاق مورد نیاز هیئت های مذهبی البرزی و دارای مجوز فعالیت، در ماه ایام محرم و صفر بین آن ها توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سید محمد شیخ‌الاسلام مسئول تنظیم و پخش نذورات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فعالیت یک هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی در البرز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان، اصناف و دستگاه‌های نظارتی مقرر شد حواله‌ ارزاق مورد نیاز هیئت های دارای مجوز فعالیت، در ایام محرم و صفر بین آن ها توزیع شود.

وی افزود: در راستای این تصمیم در حال حاضر ۵۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز، ۱۶ تن روغن و ۱۰ تن مرغ تامین شده تا بنابر میزان تقاضا بین هیئت های مذکور توزیع شود. از آنجا که تعداد هیئات مذهبی متقاضی در کرج بیشتر بوده از اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیز درخواست کردیم بنا به نیاز هیئات کرج، ۲۰ تن برنج، سه تن روغن و ۱۰ تن گوشت بیشتر از سهمیه برای این شهرستان در نظر گرفته و تامین شود.

مسئول تنظیم و پخش نذورات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هزینه پرداختی این حواله‌ها نسبت به نرخ موجود در بازار کمتر بوده و از این رو تاکنون استقبال هیئت‌های مذهبی از این طرح خوب است. برای جلوگیری از سواستفاده و بروز خطا در روند دریافت حواله‌ها تمامی مراحل با نظارت بازرسان انجام و بعد از پایان ایام عزاداری عملکرد هیئات‌داران در نحوه استفاده از حواله‌ها براساس میزان مصرف اقلام بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8656

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.