• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
در هشتادمین جلسه رسمی شورا مطرح شد؛

هیچ جلسه ای برای شهردار، مهم تر از صحن علنی شورا نیست

  • کد خبر : 11535
  • 23 آبان 1401 - 3:02
هیچ جلسه ای برای شهردار، مهم تر از صحن علنی شورا نیست
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج تذکر داد: برای شهردار هیچ جلسه ای مهم تر از صحن علنی شورا نیست و وی باید زمان سایر جلسات را با جلسه رسمی شورا تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، جواد چپردار، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور هشتادمین جلسه رسمی این شورا که بدون حضور شهردار و با حضور قائم مقام، معاونین و مدیران وی در صحن شورا برگزار شد، ابلاغ حکم شهردار کرج را تبریک گفت.

وی افزود: به عنوان عضو شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر، از بصیرت، ولایتمداری و صبوری خانواده های شهدا به خصوص شهید مدافع امنیت، سید روح اله عجمیان که مقتدرانه در میدان حاضر شدند و دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناامید کردند، قدردانی می کنم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: باور دارم تا زمانی که آرزوی شهادت در مسیر آرمان ها و اهداف این نظام و انقلاب در بین مردم، نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، ارتشی، سپاهی و بسیجی وجود دارد، انقلاب اسلامی و ولایت به بلندای البرز باقی می ماند تا پرچم آن به دست صاحب اصلی این انقلاب برسد.

چپردار در بخش دیگری از سخنان خود به شهردار کرج تذکر داد: طبق قانون، شورای اسلامی شهر، مبداء و مبنای انتخاب و نظارت بر عملکرد شهردار است و برای شهردار، هیچ جلسه ای در شهر، استان و کشور مهم تر از صحن علنی شورا نیست و شهردار موظف است زمان سایر جلسات را با جلسه شورا تنظیم کند لذا عدم حضور وی در جلسات به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و از رئیس شورای اسلامی شهر خواستارم این تذکر جدی را به شهردار منتقل کند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11535

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.