• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی خبر داد؛

واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به فعالان حوزه ارتباطات

  • کد خبر : 11481
  • 22 آبان 1401 - 10:06
واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به فعالان حوزه ارتباطات
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: بخشی از اراضی این منطقه در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و حمایت از شرکت های فناورانه به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، اکبر قنبرپور، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه فاز چهارم این منطقه با وسعتی بالغ بر ۱۶۵ هکتار در مرحله آماده سازی زیرساخت ها و واگذاری به صنایع است، گفت: با توجه به اینکه مالکیت این منطقه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است این موضوع می تواند به عنوان نقطه اتکایی برای شرکت ها، صنایع و بنگاه های اقتصادی فعال این حوزه باشد.

وی افزود: بر همین اساس این منطقه در نظر دارد تا در چارچوب قوانین مناطق ویژه اقتصادی و در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، بخشی از اراضی خود را با شرایط ویژه و در قالب قراردادهای اجاره ۲۵ ساله به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این بخش واگذار کند. ظرفیت سرمایه گذاری برای اتباع غیر ایرانی نیز وجود دارد و با تمهیدات در نظر گرفته شده امکان بکارگیری اتباع خارجی و صدور پروانه اشتغال برای این افراد نیز وجود دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به شرایط واجدان شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه فناوری های نوین در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اشاره و مطرح کرد: ارائه درخواست سرمایه گذاری و گزارش طرح توجیهی، دارا بودن شرایط احراز صلاحیت فنی و اقتصادی و شرایط رده سه محیط زیستی، صنایع غیر آلاینده و سبز از جمله این شرایط هستند.

قنبرپور با بیان اینکه با توجه به محدودیت زمین برای واگذاری، اولویت با شرکت هایی است که اطلاعات درخواستی را به دقت تکمیل و در زمان مقرر ارایه کنند، اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط تولید تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از تاریخ بیست و دوم آبان تا ۱۵ آذر ماه ضمن مراجعه به سایت
www.payamaviation.ir فرم های مربوطه را تکمیل و ثبت کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان عنوان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۶۳۳۲۶۶۰۲۷ و ۰۹۱۲۵۶۶۷۲۶۱ اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.