• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
ذیل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده انجام شد؛

واگذاری سه قطعه زمین به ۶ خانواده البرزی دارای فرزندان سه قلو و بالاتر

  • کد خبر : 18080
  • 10 خرداد 1402 - 20:51
واگذاری سه قطعه زمین به ۶ خانواده البرزی دارای فرزندان سه قلو و بالاتر
ذیل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به 6 خانواده البرزی که دارای فرزندان سه قلو و بالاتر هستند، سه قطعه زمین واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر ضرورت جدیت هدفمند برای جلوگیری از کاهش جمعیت در استان گفت: باید در جهت افزایش و جوانی جمعیت در این استان تلاش فرهنگی بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حرکت عظیم فرهنگی برای رشد جمعیت در استان البرز شکل گرفته و با توجه به ابلاغیه دستورالعمل جوانی جمعیت به دستگاه های اجرایی، برنامه راهبردی جوانی جمعیت در استان تدوین شود، خواستار اجرای اقدامات فرهنگی بیشتر در شهرستان های استان توسط فرمانداران به منظور افزایش جمعیت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد: همت عالی و تلاش جدی استاندار در این زمینه با ایجاد قرارگاه های مختلف مسکن، اجتماعی، اشتغال و … مبنی بر تاکید افزایش شاخص جمعیت است.

ولی پوری افزود: در این راستا باید گفتمانی قالب در حوزه رشد جمعیت جوان با هدف آسیب شناسی صورت گیرد و دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه ای در این زمینه داشته باشند. مشوق های دولتی لازم و تسهیلاتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده و نیاز است فرهنگسازی اصولی در رابطه با افزایش جمعیت و بسته های تشویقی ملموس باشد.

گفتنی است در این نشست به ۶ خانواده البرزی که دارای فرزندان سه قلو و بالاتر هستند، سه قطعه زمین واگذار شد.

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18080

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.