• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

ورزش باید برای خانواده ارزان شود

  • کد خبر : 33597
  • 01 آبان 1403 - 20:59
ورزش باید برای خانواده ارزان شود
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ورزش باید برای خانواده ارزان شود، گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم کرده که باید تلاش کنیم با همراهی اعضای شورا این رویه را تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، حسین سعیدی سیرائی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با حضور در اداره نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم کرده که بایستی با تغییر برخی رویه‌ها از این موضوع جلوگیری کنیم.

وی در این بازید با اشاره به نقش اداره ورزش شهرداری کرج در شناسایی استعدادها، بیان کرد: جشنواره محلات با کیفیتِ خوبی برگزار شد که امیدوارم با برنامه‌ریزی لازم، شاهد ادامه‌دار شدن این جشنواره در طول سال باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: اثرات جشنواره ورزشی محلات در ایجاد‌ِ شور و نشاط در بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها بسیار ملموس بوده و باید به برگزار کنندگان این جشنواره خداقوت گفت و از آنها قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم و شهرداری کرج همواره نگاه حمایتی به موضوعات ورزشی داشته و قطعا این روند تا پایان این دوره ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تبدیل ورزش شهرداری کرج از اداره به سازمان مستقل، می‌تواند اثرگذاری شهرداری کرج در امر ورزش، به ویژه در محلات را دوچندان کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33597

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.