• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

پاساژهای قدیمی کرج مستعد بروز حوادث غیرمترقبه هستند/ لزوم شناسایی ساختمان های ناایمن

  • کد خبر : 7978
  • 12 خرداد 1401 - 14:01
پاساژهای قدیمی کرج مستعد بروز حوادث غیرمترقبه هستند/ لزوم شناسایی ساختمان های ناایمن
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج نسبت به ایمن سازی پاساژهای قدیمی کرج هشدار داد و از شهرداران خواست تا ضمن تشدید نظارت بر روند ساخت و سازها، نسبت به شناسایی و ایمن سازی ساختمان های ناایمن هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرج با اشاره به حادثه اخیر ساختمان متروپل در استان خوزستان و تاکید بر جلوگیری از حوادث این چنینی، از شهرداران خواست تا ضمن تشدید نظارت بر روند ساخت و سازها، نسبت به شناسایی و ایمن سازی پاساژهای قدیمی کرج و ساختمان های ناایمن هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه پاساژها و مراکز خرید واقع در مرکز شهر کرج از جمله ساختمان هایی هستند که با توجه به گذشت سالیان متمادی از احداث آن ها، پیش بینی ایمن سازی قبل از بروز حوادث غیرمترقبه در این گونه ساختمان ها ضروری است، از شهرداران شهرهای اقماری هم خواست تا بر ضوابط و اصول فنی و مهندسی در سازه ها نظارت جدی داشته باشند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: این شهرداران ضمن احصای ساختمان های ناایمن در کلانشهر کرج، اخطارها و هشدارهای لازم را نسبت به اصلاح و ایمن سازی ابنیه و مکان های تحت حوزه استحفاظی خود صادر کنند و چنانچه به هر دلیل و عنوانی، ساختمانی در کلانشهر کرج امکان ایمن سازی نداشت ابتدا باید تخلیه و سپس پلمپ شود. 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7978

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.