• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد؛

پاکسازی تونل های جاده کرج – چالوس/ بازگشایی جاده تا زمان ایمن سازی مقدور نیست

  • کد خبر : 18500
  • 22 خرداد 1402 - 15:10
پاکسازی تونل های جاده کرج – چالوس/ بازگشایی جاده تا زمان ایمن سازی مقدور نیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمام تونل های جاده کرج – چالوس در محدوده کرج به جز قسمت های الف و ب تونل شماره دو باز شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به خسارات وقوع سیلاب در جاده کرج – چالوس گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال تلاش برای بازگشایی محدوده پیچ خوزنکلا تا روستای کوشک بالاست.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حالت بحران پس از خوزنکلا و در پیچ عسل کوچ است، مطرح کرد: تمام تونل های جاده کرج – چالوس در محدوده شهرستان کرج به جز قسمت های الف و ب تونل شماره دو باز شده و بازسازی، بهسازی و بازگشایی تونل شماره دو در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز عنوان کرد: این محدوده از محور کرج – چالوس که بازگشایی شده قابل بهره برداری نیست و باید ایمن سازی و اصلاح هندسی انجام شود. اکنون در پیچ عسل کوچ، یک محور دسترسی موقت برای ماشین آلات راهسازی در نظر گرفته شده که برای تردد مسافران مناسب نیست.

به گفته افضلی، تمام دستگاه های امداد و نجات استان البرز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند و دستگاه های حوزه حمل و نقل نیز تمام تلاش خود را برای بازگشایی این جاده ملی بکار بسته اند. هماهنگی های لازم با همه دستگاه های اجرایی برای بازگشایی هرچه سریعتر این جاده صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=18500

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.