• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
در راستای طرح کالابرگ الکترونیکی؛

پایانه های فروشگاهی برای استفاده مردم از یارانه حمایتی دولت، تجهیز می‌شوند

  • کد خبر : 17941
  • 07 خرداد 1402 - 2:30
پایانه های فروشگاهی برای استفاده مردم از یارانه حمایتی دولت، تجهیز می‌شوند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از انجام هماهنگی های لازم برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با مشارکت فروشگاه های بزرگ استان و پشتیبانی دستگاه های اجرایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در قرارگاه تشکیل کالابرگ الکترونیکی که با حضور نمایندگان فرمانداری‌ها، اصناف و دستگاه‌های مرتبط اجرایی استان برگزار شد، بر تجهیز فروشگاه های بزرگ به ویژه تعاونی ها در استفاده مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی و تامین ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار تاکید کرد.

وی بیان کرد: این قرارگاه در سطح استان آغاز به کار کرده و در هر شهرستان نیز به صورت مستقل جلسات آموزشی با مشارکت مسئولین فروشگاه های بزرگ برگزار می شود تا شرایط و مقدمات بهره مندی مردم در استفاده از یارانه حمایتی دولت در تهیه ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مقرر شده با پیگیری فرمانداران و نمایندگان دستگاه های اجرایی، شرایط استفاده مردم از یارانه جمایتی جهت تامین این کالاها فراهم شود که این طرح در البرز در حال اجراست و برای ارائه خدمات بهتر در فروشگاه های شهرها و روستاها با نصب سامانه psp امکان بهره مندی فراهم می شود.

دارایی ادامه داد: بر اساس اعلام مجری طرح کالابرگ الکترونیکی تا پایان خرداد جاری، بیش از ۶۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل و اقلام جدید پروتئینی نظیر ماهی و حبوبات نیز پس از بررسی‌های لازم به لیست ۱۰ قلم کالای ارائه شده شامل شیر، پنیر سفید، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج و با هر عنوان و برندی در این طرح اضافه خواهد شد.

گفتنی‌است سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن «شما» می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود را از طریق کالابرگ مشاهده کنند؛ فروشگاه‌ها نیز می‌توانند برای پیوستن به این طرح، اپلیکیشن مذکور را از طریق نرم‌افزارهای بازار، مایکت یا سایت فارا به نشانی https://sfara.ir/ دانلود کرده و نام فروشگاه خود را در این طرح ثبت کنند تا فهرست فروشگاهی متقاضی در اختیار شرکت های پرداخت قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=17941

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.