• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
13
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عنوان کرد؛

پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص در البرز

  • کد خبر : 23253
  • 30 مهر 1402 - 11:55
پایش تخصصی سلامت ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص در البرز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از پایش تخصصی سلامت 80 نفر از جانبازان گروه‌های خاص با هدف بهبود وضعیت سلامتی، چکاب کامل و درمان آن ها به‌صورت تخصصی و عمومی در دو مرحله خبر داد.

به گزارش دیده بان البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ضرورت توجه ویژه به سلامت جانبازان تاکید کرد و گفت: سلامتی جانبازان به‌ویژه جانبازان گروه‌های خاص یکی از دغدغه‌های بنیاد شهید است، لذا هر ساله با پایش سلامت تخصصی آن ها، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم شرایط سلامتی جانبازان را بهبود ببخشیم.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جاری، ۸۰ نفر از جانبازان گروه‌های خاص شامل شیمیایی شدید، متوسط و قطع نخاعی به همت معاونت بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، در یک مرحله توسط پزشکان متخصص در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل اکو، آزمایش و نوار قلب توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص ویزیت شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح را بررسی و بهبود وضعیت سلامتی و در صورت لزوم درمان جانبازان عنوان و تصریح کرد: باید در حوزه سلامت ایثارگران با دقت و حساسیت بیشتری عمل کنیم؛ طرح پایش سلامت جانبازان با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

رستمیان اضافه کرد: مرحله دوم این طرح از اواسط هفته جاری آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و طی آن جانبازان در بخش‌های مغز و اعصاب، ارتوپد، داخلی، چشم‌پزشکی و اورولوژی توسط پزشکان متخصص ویزیت می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=23253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.