• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج:

پل‌های عابرپیاده مکانیزه خراب شهر را دریابید

  • کد خبر : 13791
  • 23 بهمن 1401 - 19:56
پل‌های عابرپیاده مکانیزه خراب شهر را دریابید
دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه پل‌های عابرپیاده مکانیزه خراب شهر را دریابید، گفت: ما باید مسائل موجود را ریشه‌یابی و به صورت جزئی بررسی کنیم تا بتوانیم اقدامات مؤثرتری را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مریم قهرمانی صارم، دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: در بسیاری از مواقع، خطوط تاکسی موجب ایجاد بی‌نظمی و ترافیک در سطح شهر می‌شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین اراضی شهر در اختیار تاکسی‌داران است؛ تاکسی‌ها نه در یک ردیف، بلکه در چهار یا پنج خط بی‌نظمی و ترافیک ایجاد می‌کنند که لازم است این موضوع مورد بررسی قرار گیرد و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود. اصلاح هندسی تقریباً تمام‌ ایستگاه‌ها و مسیرهای تردد مردم چند سال پیش صورت گرفته و مسیر جایگزین تعریف شده اما خطوط شهر ما هنوز مهندسی نشده‌اند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج در خصوص عدم توزیع عادلانه اتوبوس‌های شهری بیان کرد: در خطوطی مانند رجایی شهر، شاهین ویلا و باغستان و … علیرغم داشتن جمعیت زیاد، یا اتوبوس نیست و یا در جاهایی که‌ ایستگاه نیست، اتوبوس هست که بازدید میدانی عوامل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اتخاذ تدابیر ویژه در این زمینه ضرورت دارد.

قهرمانی صارم با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای این حوزه بسیار اندک است، مطرح کرد: زمینی که برای ایجاد پارکینگ سطحی و مکانیزه توافق شد و همچنین ساخت سایر پارکینگ‌های مکانیزه به کجا رسید؟ خواهش من این است که قدری جدی‌تر به این موضوعات توجه شود زیرا باید پاسخگوی شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از محلات کرج نیازمند پل عابرپیاده هستند و یکی از آن‌ها حسن آباد است که سال‌هاست درباره آن صحبت می‌شود. ضروری است تحقق این مهم به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد. پل‌های عابرپیاده مکانیزه خراب شهر را دریابید؛ این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است، ما باید مسائل موجود را ریشه‌یابی و به صورت جزئی بررسی کنیم تا بتوانیم اقدامات مؤثرتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=13791

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.