• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

پنج طرح عمرانی در دهه ولایت به بهره برداری می رسد/ افتتاح سه پارک محله ای در کرج

  • کد خبر : 8368
  • 22 تیر 1401 - 10:04
پنج طرح عمرانی در دهه ولایت به بهره برداری می رسد/ افتتاح سه پارک محله ای در کرج
سرپرست شهرداری کرج از افتتاح پنج طرح عمرانی و خدماتی اعم از فاز سوم کنارگذر مهرشهر همزمان با ایام دهه ولایت خبر داد و گفت: در این ایام، سه پارک محله ای نیز به بهره برداری می رسند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج بیان کرد: روند تکمیل طرح های نیمه تمام با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش مدیران و کارکنان خدوم مجموعه شهرداری کرج سرعت بیشتری گرفته و در ایام نیمه دوم دهه ولایت با افتتاح یک پروژه و جمعاً پنج هدیه عمرانی، کام شهروندان شیرین می شود.

وی، افتتاح زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحت پنج هزار مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال را یکی از پروژه های آماده بهره برداری دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پارکینگ مستقل، مطابق با استانداردهای روز در یکی از محلات کم برخوردار شهر کرج احداث شده است.

سرپرست شهرداری کرج از افتتاح پارک سه هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه نیز در دهه ولایت خبر داد و گفت: مسیر پیاده روی، ستِ تندرستی، امکانات بازی کودکان و مبلمان و روشنایی مناسب از امکانات این مجموعه است که آیین بهره برداری از آن در روز پنج شنبه جاری (مورخ ۲۳ تیر) برگزار می شود.

به گفته غفاری، قطعه و فاز سوم کنارگذر مهرشهر به طول تقریبی یک هزار و ۷۵۰ متر و صرف اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان طی روزهای آینده زیر بار ترافیک می رود که امیدواریم با تسریع صورت گرفته در آزادسازی املاک معارض پروژه، بتوانیم فاز نهایی طرح و اتصال آن به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام را عملیاتی کنیم.

وی پارک های سراج و روستانژاد در محلات کم برخوردار نوروز آباد و ترک آباد منطقه دو شهرداری این کلانشهر را از دیگر پروژه های آماده افتتاح برشمرد که در کنار سه پروژه فوق الذکر طی روزهای ۲۲ الی ۲۶ تیر ماه و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیرخم افتتاح خواهند شد.

سرپرست شهرداری کرج عنوان کرد: طبق مصوبه و تاکید شورای اسلامی شهر کرج، امسال ۳۰ پارک محله ای و چندین طرح و پروژه عمرانی در محلات مختلف با رویکرد محله ای و محرومیت زدایی آماده بهره برداری خواهند شد که در همین راستا تلاش برای تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری در جریان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=8368

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.