• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
9
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

پویش «محله اربعینی» در استان البرز اجرا می شود

  • کد خبر : 21392
  • 25 مرداد 1402 - 20:14
پویش «محله اربعینی» در استان البرز اجرا می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی امسال پویشی تحت عنوان محله اربعینی را در سراسر کشور برنامه ریزی کرده است که بخش‌های مختلفی دارد.

به گزارش دیده بان البرز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز خبر داد: سازمان تبلیغات اسلامی امسال پویشی تحت عنوان محله اربعینی را در سراسر کشور برنامه ریزی کرده است که بخش‌های مختلفی دارد.

وی افزود: از جمله این بخش ها می توان به برپایی مواکب محلی، بدرقه زوار از محلات، هیئات و مساجد، برگزاری مراسم ویژه زوار حضرت سیدالشهدا (ع)، تجربه نگاری‌های سفر اربعین و رادیو اربعین که با بخش های متنوع برای همراهی زائران و خانواده ها طراحی شده است، اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: علاوه بر جریان محله‌ای که امسال به صورت ویژه در دستورکار این اداره کل قرار گرفته است، بخش راهپیمایی های جاماندگان زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا (ع) هم به صورت خاص در سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از تایید و تاکید مقام معظم رهبری در مهر سال گذشته مبنی بر عظمت راهپیمایی‌های میلیونی اربعین داخل کشور که جاماندگان برگزار کردند، در سراسر استان البرز هم راهپیمایی های متعددی در مسیرهای مختلف به سمت امامزادگان، زیارتگاه‌ها و بقاع متبرکه در قالب برنامه‌هایی ویژه جاماندگان اربعین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://mahalehamdel.ir/arbaeen مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=21392

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.