• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج:

پیگیر جذب آتش نشان متخصص هستیم

  • کد خبر : 22649
  • 07 مهر 1402 - 10:02
پیگیر جذب آتش نشان متخصص هستیم
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج با کمبود نیروی متخصص آتش نشان مواجه است که در این راستا پیگیر جذب آتش نشان متخصص هستیم.

به گزارش دیده بان البرز، عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک هفتم مهر ماه، روز آتش نشانی و ایمنی گفت: نامگذاری یک روز برای قدردانی از آتش نشانان تنها ایثار و از خودگذشتگی آن ها را به جامعه یادآوری می کند و در همه حال باید قدردان فداکاری های این قشر باشیم.

وی مطرح کرد: آتش نشانان کرج نسبت به سایر شهرها از توان تخصصی و فنی و آمادگی بالایی برخوردارند و در المپیادها و مسابقات ورزشی برگزار شده، رتبه های بالایی را کسب کردند. آتش نشانان در ماموریت های محوله، سلامتی و امنیت مردم را بر سلامتی خود مقدم می دانند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه آن ها جان و سلامتی خود را برای حفظ سلامتی دیگران به مخاطره می اندازند، بر ضرورت ارتقای دانش کیفی آتش نشانان تاکید و بیان کرد: کلانشهر کرج با کمبود نیروی متخصص آتش نشان مواجه است که در این راستا پیگیر جذب آتش نشان متخصص هستیم.

ایزدیار با تاکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی افزود: با توجه به اینکه طول خدمت نیروهای آتش نشانی که در سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۷۴ به ۲۰ سال رسیده و تعدادی از آن ها بازنشسته می شوند، جلسه ای با معاون سازمان اداری استخدامی پیرامون جذب آتش نشانان برگزار شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تصویب لایحه صعوبت شغلی کارکنان آتش نشانی توسط شورای اسلامی شهر کرج در دوره ششم خاطرنشان کرد: لایحه ارتقای معیشت و تکریم پرسنل متخصص آتش نشان با اکثریت آرای اعضای شورای شهر به تصویب رسید و اجرا شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=22649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.