• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛

پیگیر مشکلات و مطالبات همکاران آتش نشان هستیم

  • کد خبر : 9245
  • 02 شهریور 1401 - 16:58
پیگیر مشکلات و مطالبات همکاران آتش نشان هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آن گونه که شایسته است، از زحمات آتش نشانان قدردانی نمی‌شود، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج برای بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج در نشستی که پیش از ظهر امروز به منظور بررسی مشکلات آتش نشانان برگزار شد، اظهار کرد: نام و زندگی این عزیزان با تلاش، ایثار و گمنامی گره خورده است اما علیرغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان وقوع حوادث برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن گونه که شایسته است، از زحمات آن ها قدردانی نمی‌شود.

وی با اشاره به وقوع حوادثی مانند متروپل و پلاسکو از شجاعت و از خودگذشتگی آتش نشانان قدردانی و اذعان کرد: آن ها برای انجام رسالت خود که نجات همنوعانشان است، به دل حادثه ورود می کنند. شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری نیز بر خود لازم می داند برای بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات آن ها تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن اعلام آمادگی شورای ششم جهت هر گونه همکاری در رفع مشکلات آتش نشانان ابراز کرد: شهرداری کرج لایحه ای در خصوص حمایت از این عزیزان تنظیم کرده که قرار است در جلسه آتی شورای شهر ارائه شود و قطعا اعضای شورا با دید مثبت آن را بررسی خواهند کرد.

قاسم پور با بیان اینکه پیش از این هم چندین جلسه به منظور بررسی مشکلات همکاران آتش نشان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: رفع مسائل این همکاران دغدغه ما نیز هست و تاکنون هم پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم به زودی به نتایج رضایت بخشی منتج شود.

عمار ایزدیار سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز از برگزاری جلساتی در این رابطه در روزهای آینده خبر داد و مطرح کرد: برگزاری این نشست ها بدین منظور است که بتوانیم در مورد همکاران کارمندی که حقوق آن ها اختلاف فاحشی نسبت به همکاران با قرارداد کارگری دارند چاره اندیشی کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی در ارتباط با رفاهیات و تغییر ساختار حقوق هماهنگ در کارگران وجود دارد و مورد بررسی قرار می گیرد که برای این کار باید دستور مصوبه شورای حقوق و دستمزد هیئت وزرا را داشته باشیم تا این رفاهیات به منظور ایجاد عدالت در بین کارگران و کارمندان توزیع شود.

ظهر امروز جمعی از آتش نشانان کرجی مقابل ساختمان شهرداری کرج تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات آن ها شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=9245

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.