• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

چهارده پروژه راهداری در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 7321
  • 27 دی 1400 - 16:33
چهارده پروژه راهداری در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز خبر داد: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، 14 پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر 511 میلیارد ریال در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز از افتتاح ۱۴ پروژه راهداری همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر در سطح استان البرز خبر داد و گفت: تعمیرات، ترمیم و مقاوم‌سازی پل‌های کرج و چالوس (خوزنکلا) و پل فلزی روستای نسا در طالقان از جمله این پروژه ها هستند.

وی ادامه داد: ساختمان پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین، عملیات روکش آسفالت رویه نازک دو و نیم سانتی در آزادراه کرج- قزوین (مقطع کرج- هشتگرد) و محدوده پل فردیس تا خروجی مهرویلا و نیز احداث دیوار سنگی به جای گاردریل در محور کرج- چالوس از دیگر پروژه هایی هستند که در ایام مذکور به بهره برداری می رسند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: همچنین در این ایام پروژه‌های عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین، درزگیری و لکه‌گیری روکش آسفالت محدوده ماهدشت-اشتهارد- بوئین زهرا و بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی ساوجبلاغ نیز به بهره‌برداری خواهند رسید و عملیات ایمن‌سازی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز استان اجرایی می‌شود.

زندی‌فر در پایان با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی راه‌های روستایی اشتهارد و هرین، محدوده کرج- گچسر نیز به مناسب این ایام در استان البرز به بهره‌برداری می رسد، گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها ۵۱۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال هزینه شده که اعتبار آن از محل منابع استانی و ملی هزینه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7321

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.