• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فرمانده سپاه استان البرز:

کارگزاران انقلاب باید نسبت به ترک فعل های خود پاسخگو باشند

  • کد خبر : 11051
  • 10 آبان 1401 - 19:52
کارگزاران انقلاب باید نسبت به ترک فعل های خود پاسخگو باشند
فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه کارگزاران حکومت و انقلاب باید نسبت به ترک فعل های خود پاسخگو باشند، گفت: این ضعف قانون ماست که این پاسخگویی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در جمع دانشجویان جهادگر بسیجی در دانشگاه پیام نور استان گفت: بسیج، یادگار ماندگار امام عظیم الشان ماست؛ ایشان در آن زمان طی تصمیمی ولایی و داهیانه، فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را صادر کردند.

وی ادامه داد: شاید در ابتدا کمتر کسی فکر می کرد امروز بسیج به جایگاهی برسد که گره گشای بسیاری از مشکلات ب ظاهر ناگشودنی باشد، شاید آن زمان همه فکر می کردند که بسیج فقظ برای دفاع سخت در مقابل دشمن قددار و تجزیه طلبان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: اما فرزندان پاک این مرز و بوم در طول هشت سال دفاع مقدس با تلاش ها، مجاهدت ها و رشادت های خود، پیروزی های بزرگی را رقم زدند و پس از پایان جنگ تحمیلی، بسیج وارد عرصه های دیگر جهاد شد.

هر جا بسیج میدان دار بود، ماموریت ها به نحو احسن انجام شد

سردار حیدرنیا، جبهه فرهنگی، علمی، دفاع از حریم و حرم آل الله، مقابله با اغتشاشگران و ناامن سازان جامعه، خدمت به محرومان، کمک به همنوعان در بلایای طبیعی و مقابله با کرونا عرصه های فعالیت بسیج دانست و بیان کرد: هر کجا بسیج میدان دار بود، آن ماموریت را به نحو احسن و شایسته به پایان رساند.

وی، راز اعتلا، مانایی و پایداری بسیج را حضور در میادین بزرگ جهاد دانست و با اشاره به اینکه جهاد عرصه های مختلفی دارد و فقط حضور در جبهه ها و دفاع از تمامیت ارضی در مقابل دشمن نیست، گفت: آغازین روزهای همه گیری ویروس کرونا که همه از هم فرار می کردند، بسیجیان در اقدامی انقلابی وارد عرصه شدند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران، مدیریت خوب ویروس کرونا بود که به واسطه تلاش های بسیجیان رقم خورد. شجره طیبه بسیج که برآمده از مردم و از جنس آن هاست، در هر صحنه ای که وارد شود، موجب پیروزی و نصرت می شود.

سردار حیدرنیا خطاب به دانشجویان جهادگر بیان کرد: ارزش کار شما که برای رفع نیازها و حاجات مردم و دستگیری از نیازمندان تلاش و بعضا به افرادی کمک می کنید که هیچ کسی را جز خداوند ندارند، بسیار بالاست. بنده به جایگاه شما خوبان سر فرود تعظیم می آورم و توفیق روزافزونتان را از خداوند خواستارم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۵ روز است کشور درگیر بحران ها و ناامنی هایی است، خاطرنشان کرد: فرآیند شکل گیری ناآرامی های اجتماعی می تواند از یک پدیده عادی، صنفی و … که تکان و شوکی به جامعه وارد می کند، آغاز و بستر و زمینه ای برای ایجاد بحران ها شود.

دشمن روی سوژه مهسا امینی موج سواری کرد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: اتفاقی که برای مرحومه مهسا امینی به وقوع پیوست، یک پدیده اجتماعی و حادثه ای بود و هیچ چیزی جز آنچه که از تریبون های رسمی کشور اعلام شد، نبود. دشمن با این اتفاق، سوژه ای را به دست آورد که می تواند روی آن موج سواری کند.

سردار حیدرنیا بیان کرد: زمانی که کشور تا دو روز پس از وقوع این اتفاق، موضع گیری و صحبت نکرد، دشمن به مدت ۴۸ ساعت با وارونه جلوه دادن یک واقعیت در بستر فضای مجازی، این آشوب ها را ایجاد کرد. ما با دشمن وارد یک جنگ ترکیبی، تمام عیار، هوشمند و ادراکی شده ایم.

وی با اشاره به نفوذ گوشی های هوشمند و فضای مجازی در زندگی مردم و با بیان اینکه نمی توان گفت که این بستر خوب است یا بد، یادآور شد: اگر بتوانیم محتوایی که در این فضا بارگذاری می شود را مدیریت کنیم، این دستگاه می تواند یک تکنولوژی پیشرفته باشد اما در صورت عدم مدیریت و وارد شدن خدشه به امنیت ملی، ضرر خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه ما در برخی موضوعات به ویژه مسائل فرهنگی غفلت کرده ایم، اظهار کرد: بیش از ۴۳ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد که طی این سال ها دشمن در سه حوزه تهدید سخت، نیمه سخت و تهدید نرم با ما وارد جنگ شده است.

دشمن رجز می خواند اما جرأت حمله به ایران را ندارد

سردار حیدرنیا اذعان کرد: کشور ایران در حوزه تهدید سخت به بازدارندگی رسیده است؛ اگر دشمن به مرزها و کشور ما حمله کند، قدرت و اقتدار پاسخگویی به آن را داریم. زمانی که آمریکای جنایتکار، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، موشک های غران و قدرتمند سپاه پاسداران در پایگاه عین الاسد فرود آمد.

وی افزود: پس از ۷۰ سال که هیچکس جرأت شلیک یک گلوله به آمریکای جنایتکار به صورت رسمی را نداشت، ما موشک بر سر آمریکا زدیم. امروز به جرأت می توانیم بگوییم که به برکت وجود جوانان انقلابی و نیروهای مسلح، دشمن نمی تواند در حوزه جنگ سخت با ما هم آوردی داشته باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه دشمن رجزخوانی می کند اما جرأت حمله به کشور ما را ندارد، اظهار کرد: اغتشاشات، آشوب ها و فتنه ها مصادیق تهدید نیمه سخت هستند که در این حوزه نیز به بازدارندگی رسیده ایم. از ابتدای انقلاب تاکنون، توانسته ایم اغتشاشات و آشوب هایی که انقلاب را تهدید کرده مدیریت کنیم.

سردار حیدرنیا افزود: اگر هر یک از این اتفاقات و بحران ها در کشورهای بزرگ و ابرقدرت ها رخ می داد، آن ها را دگرگون می کرد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود جوانان انقلابی و نیروهای مسلح مقتدر توانست آن ها را به خوبی مدیریت کند.

نواخته شدن شیپور جنگ، مرد از نامرد مشخص می کند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به راه اندازی جنگ احزابی توسط دشمن عنوان کرد: در سنوات و فتنه های گذشته، ما با یک دسته طرف بودیم اما در این برهه، دشمن هرآنچه که می توانست را وارد عرصه کرد. به عنوان مثال بانوان را برای ورود به حوزه نه به حجاب فراخواند اما نظام با اقتدار شرایط را کنترل کرد.

وی تصریح کرد: با نواخته شدن شیپور جنگ، مرد از نامرد مشخص می شود؛ افرادی در این نظام و انقلاب بودند که ادعای انقلابی گری داشتند اما در این فتنه ها، غبار ملاحظه کاری، محافظه کاری، پست و مقام، ریاست و زخارف دنیوی اجازه نداد که از مولا و مقام معظم رهبری دفاع کنند.

سردار حیدرنیا اظهار کرد: کسانی هستند که در شرایط عادی دم از انقلابی گری می زنند اما زمانی که ولایت نیاز به حمایت و فدا شدن و خرج کردن آبرو دارد، وارد عرصه نمی شوند. مردم و خواص جامعه بدانند که آن ها کیستند؟ شما دانشجویان محل رجوع هستید و هر کجا وارد شوید، در مورد اتفاقات از شما سوال خواهد شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه قانون عفاف و حجاب، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۸۴ بود، مطرح کرد: ۲۷ دستگاه فرهنگی در این زمینه مسئول هستند و شرح وظایف آن ها مشخص شده اما تنها دستگاهی که به وظیفه خود عمل می کند، نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از محاسن، معایب و ایرادات گشت ارشاد، برخی دستگاه هایی که ترک فعل کرده اند، پس از رقم خوردن اتفاقات اخیر، مطالبه گر از نیروی انتظامی شدند. برخی دستگاه های فرهنگی کشور که باید به واسطه این ترک فعل، محاکمه شوند، وظیفه نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار می دهند.

اقدامات برخی اوباش داعشی از خود داعش بدتر بود

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه کارگزاران حکومت و انقلاب باید نسبت به ترک فعل های خود پاسخگو باشند، اذعان کرد: اما در حقیقت این گونه نیست و ما برای افعال خود باید پاسخگو باشیم نه ترک فعل هایمان. این ضعف قانون ماست که این پاسخگویی وجود ندارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: در این مدت که کشور درگیر ناآرامی ها و آشوب ها بود، برادران فرماندهی انتظامی به منظور برقراری امنیت جامعه و نوامیس مردم به کف خیابان ها آمدند. در کدام کشور، نیروی انتظامی و حافظ امنیت را آتش می زنند یا گردن او را با تیغ می برند؟

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که برخی اراذل اوباش داعشی انجام دادند، خود داعش انجام نداد، متذکر شد: دشمن جنگی تمام عیار را علیه فکر و ذهن و درک نسل جوان ما آغاز کرده و در تحریف واقعیت ها و وارونه نشان دادن حقایق حرفه ای عمل می کند؛ حضور دشمن در پس پرده اتفاقات اخیر ملموس است.

سردار حیدرنیا با اشاره به حادثه تأسف بار شیراز و شهادت جمعی از هموطنان در حرم حضرت احمد بن موسی (ع)، اذعان کرد: دشمن به قدری ذهن مردم را تحت تاثیر قرار داده که به سادگی قبول می کنند که این اقدام کار حکومت است که این جای بسی تأسف دارد که دشمن در جنگ افکار و اندیشه ها موفق تر عمل می کند.

دستگاه های فرهنگی آن گونه که باید کار نکردند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در تهدید سخت خاطرنشان کرد: تهدید نرم، جنگی است که دشمن علیه فکر و اندیشه مردم آغاز کرده است. قبول کنیم که از ابتدای انقلاب تاکنون در حوزه جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی موفق نبوده ایم چون دستگاه های فرهنگی آن گونه که باید کار نکردند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و اساتید بسیجی و انقلابی در جنگ احزاب نقش بسزایی دارند، بیان کرد: زمانی که برخی دستگاه ها ترک فعل کردند، ولی امر مسلمین فرمان آتش به اختیار دادند و دانشجویان یکی از اقشار مورد هدف ایشان بودند. به واسطه اقداماتی که ما انجام ندادیم، اکنون دشمن در پس پرده آشوب ها قرار دارد.

سردار حیدرنیا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ورود به عرصه جهاد تبیین و روشنگری عنوان کرد: طبق فرمایش حاج قاسم سلیمانی، فرصتی که در تهدیدها هستن در خود فرصت ها نیست، البته به شرطی که نترسیم و نترسانیم و با اقتدار و قدرت وارد میدان شویم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه با مرور فضای مجازی، روزی سه بار انقلاب اسلامی پایان می یابد اما در واقعیت هیچ خبری نیست، اظهار کرد: برخی مسئولین ما تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند در صورتی که اراده کارگزاران حکومت اسلامی نباید سست باشد؛ باید قوی تر از این بود.

وی تصریح کرد: ما تا پای جان و تا آخرین قطره خون پای عهدی که با ولایت بسته ایم ایستاده ایم تا کوچکترین خمی به ابروی ولی امر مسلمین و نائب بر حق امام زمان (عج) نیاید. رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند: من به آینده خوش بین و امیدوارم. کسی حق ندارد بر خلاف فرمایش ایشان از آینده ناامید باشد.

سردار حیدرنیا با تاکید بر اینکه باید دل هایمان به ولی امر مسلمین قرص باشد، بیان کرد: هر جا که چشم ما به دهان مقام عظمای ولایت بود، پیروز شدیم. مطمئن باشید این اتفاقات و سر و صداهای ناچیز این روزها نیز تمام می شوند و انچه که می ماند، آرامش انقلاب است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11051

ثبت دیدگاه

  1. coursework resume coursework b science titles coursework geography courseworkninja.com

  2. degree coursework
    coursework plagiarism
    coursework in english

  3. buy coursework online coursework writer coursework mark jerusalem coursework

  4. coursework in korean coursework on cv coursework
    and research coursework writing services

  5. coursework bibliography nea coursework do my coursework online coursework jamii forum

  6. coursework plagiarism custom coursework writing service coursework based coursework or research

  7. design and technology gcse coursework coursework university
    coursework gcse coursework example

  8. free local dates free dating site chatting international dating site usa free personal ads

  9. connecting singles 100% completely free dating sites singles near me free match dating

  10. local singles near me free websites online beastiality dating canada meet asian singles near me

  11. plenty of fish dating site of free dating meet me dating site free date online free site top 100 dating websites 2020

  12. meet men online online singles dating sites usa free dating sites free meet me site

  13. fdating 100 free dating site free dating sites free for men top dating
    sites in usa freelocalsingles

  14. browse free dating without registering single
    senior dating sites freelocalsingles free dating nearby

  15. europe free chat dating app free dating ads single website

  16. do essay writing services work do my essay for cheap essay revision help online essay writing service online

  17. critical essay help best essay writing service essay about helping others english essay writing help

  18. can t write my essay writing essays help essay write service best college essay writing service

  19. %random_anchor_text% %random_anchor_text% %random_anchor_text% .

  20. help write essay online essay about the help custom
    essays toronto best mba essay writing service

  21. college essay writing company best essay writing write my essay service custom law essays

  22. custom writing essays services custom law essay essay writing service online college essay editing services

  23. english essay writing help help writing essays for scholarships
    do my essay for cheap best website for essays

  24. best essay writing websites custom essay writing canada personal essay writing service help writing a narrative essay

  25. personal essay writers professional essay help uc essay help write my essay generator

  26. vpn definition free japan vpn apple vpn free top vpn service providers

  27. vpn free google chrome hotspot shield vpn best free vpn for roobet best free vpn pc

  28. online casino best bonus online casino sites best online
    casino gambling for real money casino tops money maker

  29. casinos gambling online real money online
    casino no deposit bonus codes free online casino
    to win real money online casino games for real money

  30. best casino sites top casino site online blackjack casino world free online games

  31. online casino game to play real casino online usa online casino deposit bonus fish casino real money

  32. gambling games real money best casino deposit bonus mobile casino online play games for real money no deposit

  33. casino no deposit bonus win real money usa usa casinos online
    play online casino for real money casinos that pay real cash

  34. casino game online casino online real money casino
    apps that pay real money online us casinos

  35. online gambling real money best mobile casino free online casino games real money online casino usa

  36. kasino bonus top online sites gambling online casino online casino game to play

  37. paypal games for cash usa casino real online casino
    games real money gambling sites online

  38. slotts play free slots vegas world slot machines free
    games free classic slots games free fun slots no download

  39. order cialis 5mg for sale tadalafil 40mg for sale causes of erectile dysfunction

  40. order cefadroxil 250mg online oral epivir buy finasteride cheap

  41. order estrace pill lamotrigine 200mg generic order prazosin online

  42. fluconazole online order ciprofloxacin 500mg generic ciprofloxacin online buy

  43. mebendazole pills order retin online cheap order tadalis 20mg generic

  44. purchase metronidazole pills keflex ca keflex 500mg usa

  45. purchase avana generic tadacip 20mg price order cambia pills

  46. indocin for sale buy terbinafine sale buy suprax without prescription

  47. tamoxifen brand purchase cefuroxime generic cefuroxime 250mg oral

  48. generic amoxicillin arimidex 1mg brand purchase clarithromycin pill

  49. bimatoprost allergy spray trazodone without prescription trazodone generic

  50. catapres 0.1 mg brand buy clonidine 0.1mg buy spiriva 9mcg sale

  51. brand sildenafil 50mg sildenafil pills sildenafil professional

  52. minocin 50mg uk hytrin pill buy actos 30mg

  53. order isotretinoin 40mg for sale amoxil 250mg uk zithromax uk

  54. order leflunomide 20mg pills where can i buy leflunomide azulfidine 500mg usa

  55. purchase azithromycin without prescription azipro 250mg over the counter buy gabapentin paypal

  56. order tadalafil without prescription tadalafil 10mg without prescription buy tadalafil generic

  57. ivermectin 12mg online prednisone 20mg tablet deltasone 40mg canada

  58. purchase furosemide without prescription order albuterol pill buy ventolin inhalator sale

  59. generic vardenafil 10mg cost hydroxychloroquine 200mg hydroxychloroquine 200mg sale

  60. altace ca amaryl 4mg tablet arcoxia 60mg price

  61. generic vardenafil zanaflex ca buy plaquenil 400mg for sale

  62. mesalamine 400mg ca purchase azelastine nasal spray buy avapro 150mg pills

  63. purchase benicar online cheap verapamil divalproex 250mg cheap

  64. brand coreg 25mg aralen price order aralen 250mg for sale

  65. diamox canada purchase diamox generic imuran 50mg canada

  66. What’s up mates, good post and pleasant arguments
    commented at this place, I am genuinely enjoying by these.

    My website : mp3 juice

  67. order generic digoxin 250mg buy telmisartan 20mg for sale order molnunat 200 mg pills

  68. order naproxen buy generic naproxen 250mg prevacid 30mg drug

  69. Amazing issues here. I’m very glad to peer your article.
    Thanks a lot and I’m having a look forward to touch you. my website : ytmp3

  70. buy olumiant sale order metformin 500mg generic buy atorvastatin 40mg online

  71. albuterol 100mcg brand albuterol 100 mcg price buy pyridium 200 mg

  72. purchase montelukast online cheap singulair dapsone 100 mg pill

  73. buy norvasc tablets prinivil over the counter buy omeprazole for sale

  74. nifedipine for sale buy perindopril no prescription buy fexofenadine cheap

  75. where to buy lopressor without a prescription medrol 8mg otc methylprednisolone over the counter

  76. order dapoxetine 90mg generic orlistat 120mg oral order orlistat without prescription

  77. buy aristocort 4mg for sale loratadine for sale online order claritin 10mg

  78. buy diltiazem 180mg online allopurinol over the counter zyloprim 100mg over the counter

  79. order ampicillin 250mg pills purchase ampicillin metronidazole 200mg for sale

  80. rosuvastatin buy online cost motilium 10mg buy motilium 10mg sale

  81. cheap tetracycline 500mg cheap baclofen order lioresal pill

  82. buy bactrim 480mg order bactrim 480mg online clindamycin oral

  83. buy generic ketorolac inderal 10mg oral buy inderal 20mg pill

  84. cost erythromycin 250mg buy generic erythromycin online tamoxifen sale

  85. order clopidogrel 75mg generic coumadin 2mg pills buy warfarin generic

  86. metoclopramide 10mg ca esomeprazole 20mg us order esomeprazole 20mg for sale

  87. buy methocarbamol medication buy robaxin generic suhagra 50mg us

  88. topamax 100mg tablet buy imitrex generic levofloxacin cost

  89. buy avodart without a prescription order meloxicam 7.5mg pill order meloxicam sale

  90. buy lamotrigine 200mg without prescription lamictal 50mg sale prazosin buy online

  91. celebrex medication buy celecoxib generic buy ondansetron paypal

  92. buy aldactone generic simvastatin 10mg us valtrex 1000mg price

  93. buy retin gel for sale buy cheap generic avanafil avana pills

  94. Appreciating the dedication you put into your website and in depth information you provide. It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same outdated rehashed material. Fantastic read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account. купить диплом образование москве

  95. purchase lamisil online amoxicillin order online buy amoxicillin pills

  96. cialis 20mg sale medicine for erectile non prescription ed drugs

  97. Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next post thank you once again. чеки из гостиницы санкт петербурга

  98. I needed to thank you for this great read!! I certainly enjoyed every little bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you post bezogoroda.ru

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.