• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج بیان کرد؛

کاشت بیش از ۳۶ هزار گل بنفشه در سطح منطقه ۶ شهرداری کرج

  • کد خبر : 11342
  • 18 آبان 1401 - 12:14
کاشت بیش از ۳۶ هزار گل بنفشه در سطح منطقه ۶ شهرداری کرج
سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج خبر داد: با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا، کاشت بیش از ۳۶ هزار گل بنفشه در سطح منطقه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت شهری، علی فروغی، سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج، با اشاره به عملیات کاشت گل‌های فصلی پاییزه در سطح شهر گفت: در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا، این حوزه اقدام به کاشت بیش از ۳۶ هزار گل بنفشه در سطح منطقه کرده است.

وی با اشاره به هرس گسترده درختان در سطح منطقه مذکور، بیان کرد: در طول هفته گذشته هرس درختان سرشاخه خشک آغاز شده و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این اقدام در محلات دیگر نیز در حال انجام است.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج به افزایش سرانه‌های فضای سبز در سطح این منطقه اشاره کرد و گفت: حوزه فضای سبز، در این زمینه با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای سیمای بصری اقدامات گسترده‌ای انجام داده که کاشت درخت و نهال‌های گوناگون در معابر و بوستان‌ها نمونه ای از این اقدامات است.

فروغی اظهار کرد: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت‌تر از پیش جلوه کرده و ما نیز هر روز در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم و این نوید را می دهیم که با هدف ارتقای فضای سبز، به‌ زودی چند بوستان جدید در منطقه احداث خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کاشت گل‌های بنفشه و جمع‌آوری برگ‌ها و واکاوی فضای سبز منطقه خاطرنشان کرد: بسترسازی مناسب و عملیات اصلاح خاک، کوددهی، و عملیات کاشت گل فصلی، از مهم‌ترین اقدامات این حوزه است.  

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج تاکید کرد: حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز مهم تر از کاشت آن‌ها محسوب می‌شود و حوزه فضای سبز این منطقه نیز با برنامه‌ریزی‌ لازم و مناسب، این اقدام را در سطح منطقه اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11342

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.