• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2
استاندار البرز:

کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت رشد باورهای دینی هستند

  • کد خبر : 29042
  • 27 خرداد 1403 - 20:30
کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت رشد باورهای دینی هستند
استاندار البرز گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایه مدیریت و راهنمایی امام مسجد بسترساز رشد دینی و معرفت افزایی است.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در جمع خبرنگاران برنامه ریزی کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت غنی سازی اوقات فراغت را راهبردی کلان در حوزه معرفتی دانست و مطرح کرد: البرز میزبان جشنواره ملی تابستانه اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایه مدیریت و راهنمایی امام مسجد بسترساز رشد دینی و معرفت افزایی است، افزود: ظرفیت البرز در برگزاری رویداد ملی افتتاحیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد گویای میزان رشد کانون های مساجد در عرصه هنری و فرهنگی است.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های تئاتر بچه های مسجد، طرح مسجد کانون نشاط اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم، بازگشت به مساجد بود و بر اساس این رویه انتظار می رود دستاوردهای کلان فرهنگی و هنری بستری از پویایی و تعالی افراد جامعه را فراهم کند.

به گفته وی، در سال گذشته دیداری با مدیران منتخب کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سالن شهدای دولت انجام شد و از نزدیک، مطالبات، نیازها و تلاش های آنان را در عرصه فرهنگی هنری دریافت کردیم که انتظار می رود با تداوم بخشی به این دیدارها بستر مناسبی از رشد و پویایی جامعه ایجاد شود.

عبداللهی در پایان عنوان کرد: تحقق مسجد تراز اسلامی در جریان تلاش، اهتمام و پیگیری های مستمر و جریان سازی است که با همراهی تمامی عناصر مسجد محقق شود که در این مسیر انتظار می رود کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشگام باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=29042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.