• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

کلنگ نخستین پروژه تامین مسکن در دولت سیزدهم بر زمین زده شد

  • کد خبر : 6490
  • 29 شهریور 1400 - 13:44
کلنگ نخستین پروژه تامین مسکن در دولت سیزدهم بر زمین زده شد
استاندار البرز گفت: متعاقب سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات رئیس‌جمهور جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تأمین مسکن برای مردم، پروژه تأمین مسکن برای کارکنان سپاه استان البرز آغاز شد.

به گزارش پایگاه دیده بان البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: امروز متعاقب سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکیدات رئیس‌جمهور جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تأمین مسکن برای مردم، پروژه تأمین مسکن کارکنان سپاه البرز آغاز شد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تأمین مسکن کارکنان خود در فاز اول این پروژه پیگیر ساخت ۸۸۰ واحد بود که همراهی لازم برای رفع موانع آن انجام شد. این اتفاق به‌طورقطع آغاز خوبی در راستای برنامه‌های دولت و رئیس‌جمهور در استان البرز محسوب می‌شود و تداوم خواهد داشت.

شهبازی مطرح کرد: طی مکاتبه‌ای در راستای طرح اقدام ملی مسکن تمامی اراضی و عرصه‌هایی که با توجه به سند آمایش سرزمین امکان اجرای این طرح در آن‌ها وجود داشت را به معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی اعلام کردیم و آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری را داریم.

استاندار البرز اظهار کرد: البته تراکم جمعیت در استان البرز بسیار بالا است و اراضی محدودی وجود دارد اما با کارشناسی دقیق و احصای موقعیت‌های مناسب، بستر لازم را برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن فراهم کردیم.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=6490

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.