• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
17
استاندار البرز:

کمربند جنوبی کرج به کمک اتوبان تهران – کرج می آید

  • کد خبر : 20843
  • 07 مرداد 1402 - 20:26
کمربند جنوبی کرج به کمک اتوبان تهران – کرج می آید
استاندار البرز گفت: اجرای پروژه مغفول مانده کمربند جنوبی کرج در دستور کار قرار دارد که با اجرای این پروژه، بخش بزرگی از ترافیک اتوبان تهران - کرج و ورودی های استان کاهش می یابد.

به گزارش دیده بان البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در جلسه بررسی طرح کمربند جنوبی کرج که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بر ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اساسی در جهت حل معضل ترافیک ملی در شریان های اصلی استان تاکید کرد.

وی مطرح کرد: بر این اساس طی بررسی های صورت گرفته و مطالعات مهندسی و کارشناسی با بهره گیری از مشاورین مطرح و مدیران مربوطه، اجرای پروژه مغفول مانده کمربند جنوبی کرج در دستور کار قرار دارد.

استاندار البرز افزود: با اجرای این پروژه، بخش بزرگی از ترافیک اتوبان تهران – کرج و ورودی های استان کاهش می یابد. اکنون مطالعات و طراحی این پروژه در حال تکمیل بوده و یکی از مباحث اصلی در این مسیر، اعتبارات، جلب توجه و حمایت ملی و رفع معارضین مسیر است.

عبداللهی با اشاره به اینکه طرح دو طبقه شدن اتوبان تهران – کرج نیز از جمله طرح های کارآمد و موثر است، خاطرنشان کرد: طی تفاهمی با یک شرکت مطرح چینی در حوزه راه سازی، این دو پروژه طرح شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: از سوی دیگر درصدد تکمیل مطالعات پروژه راه ماهدشت – اشتهارد هستیم و ساماندهی راه کمالشهر به ساوجبلاغ و نظرآباد از سوی مدیران مربوطه و فرمانداران باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=20843

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.