• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 3687
  • 28 بهمن 1399 - 13:00
کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در البرز برگزار می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز تحت عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: تبیین نقش بانوان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی محور این کنگره خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به نقش انکارناپذیر زنان در ادوار و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز تحت عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: زنان انقلابی کشور ما در تمامی موفقیت های انقلاب سهیم هستند و مجاهدت ها و ایثارگری های آن ها در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود.

وی با اشاره به ایثارگری های کادر درمان (زن و مرد) در زمان شیوع کرونا تصریح کرد: امروز هم زنان انقلابی و غیور ایران اسلامی همچون گذشته پای کشور و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند. کادر درمان و بانوانی که در چنین شرایطی ماسک تولید می کنند نیز از جمله کسانی هستند که در حد توان به این نظام، انقلاب و مردم خدمت می کنند. حماسه هایی که زینب گونه، توسط زنان غیور ایران اسلامی خلق شده باید برای جامعه تبیین و سرمشق دیگر بانوان این سرزمین شود.

رستمیان با بیان اینکه استان البرز ۵۸ شهیده زن، ۶۵ جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز تحت عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» پنجم اسفندماه از ساعت ۱۵ با حضور مسئولین لشگری و استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید چمران مجموعه تفریحی کردان کرج برگزار و از ایثارگری های خانواده های معظم شهدا و رشادت های زنان جانباز و آزاده تجلیل می شود.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: برگزاری اردوی تفریحی یک روزه ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مراسم شب شعر، هماهنگی با دستگاه های اجرایی از جمله ارشاد، صدا و سیما و امور مساجد برای اطلاع رسانی و برگزاری برنامه های مختلف و هماهنگی با ستاد نماز جمعه شهرستان از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم در نظر گرفته شده است.

گفتنی است کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده « لشگر فرشتگان تاریخ ساز» نیز ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3687

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.