• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4
فرمانده سپاه استان البرز:

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام آنها/ نباید در معرفی اسطوره ها کوتاهی صورت گیرد

  • کد خبر : 33433
  • 29 مهر 1403 - 10:14
کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام آنها/ نباید در معرفی اسطوره ها کوتاهی صورت گیرد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز کنگره شهدا را محفلی برای انتقال پیام و معرفی شهیدان به نسل های آینده عنوان و تاکید کرد: نباید در این راه کوتاهی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آیین افتتاح ستاد کنگره شهدای شهر کرج ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدا توفیق خدمت به این عزیزان و خانواده های آنها را فراهم می کند. شاید بسیاری از مشکلات جامعه ما را از برخی افتخارات و گنجینه ها دور کرده اما خدمت به شهدا برای ما مفید و اثربخش است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه، تصریح کرد: تصویری که شهید سنوار تا آخرین نفس برای اعتلای اسلام و مقابله با دژخیمان و دشمنان می جنگد برای ما یادآور خاطره بسیاری از بزرگان صدر اسلام است و شاید صحنه مبارزه وی مانند جنگیدن مختار ثقفی بود که تا جان در بدن داشت در راه انتقام خون پاک سید الشهداء (ع) جنگید.

فرمانده سپاه استان البرز مطرح کرد: هدف از برگزاری این یادواره ها و کنگره ها معرفی الگوها و اسطوره های واقعی این نظام و انقلاب به مردم و نسل های آینده است؛ هر کشوری چنین الگوها و اسطوره هایی را داشت، تندیس و مجسمه آنها را می ساخت و در تمام کوی و برزن نصب می کرد.

سردار حیدرنیا با تاکید بر ادای دین به همه شده توسط ما عنوان کرد: این کنگره فرصت و محفل مناسبی است تا با زبان و ادبیات هنر الگوهای انقلاب را به نسل های حال و آینده معرفی کنیم بنابراین نباید در معرفی اسطوره ها کوتاهی صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=33433

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.